Gå til innhold

Erfaring med paypal? Og eBay

Anbefalte innlegg

Herlighet så vanskelig! Nå har de stengt kontoen min igjen! Jeg fant ingen regninger med mitt navn på, så jeg sendte bilde av en pakke jeg hadde motat fra DHL, skattekort og førerkort.. Dette var vel ikke nok, så nå blir jeg nødt til å ringe de enda en gang.. jeg takker for skype, for dette ville blitt dyrt uten..

Hun jeg snakka med sist sa det ville ta 2-3 dager før det skjedde noe med bildene jeg skulle legge opp.. Ikke motat noe mail nå, og kontoen er stengt.. etter en uke som jeg får å ordne opp på når jeg ringer de for å åpne den..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tok 2 dagar før min konto vart godkjent. Eg sendte inn ein rekning frå Tollvesenet, førarkort, brev frå bank og militæret samt skattekortet. Tok bilete med digitalkamera, og sendte. Det gjekk heilt fint og eg fekk betalt varene mine.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Å handel på Ebay med PP funker fint.

Det er bare å binde PP kontoen opp mot et visakort, så går resten av seg selv.

Kjøpte et 16-port kontroller kort til under 1/4 av prisen her hjemme og det inkl. frakt!

:!:

Lenke til kommentar

Har også opplevd litt stress og mas rundt PayPal. Måtte sende inn strømregningen for å få kontoen åpnet (Samme historie som nevnt tidligere i tråden). Og til den som sa det ikke var mulig å få kontoen "Vertified" utenfor USA, tar feil.

Det folk opplever som stress og mas, er for sikkerhetens skyld. Jeg vil heller sitte 3 dager uten PayPal-bruker enn å bli svindlet for mange tusen.

Lenke til kommentar

Helt enig med det du sier der Zevs. men det stresset jeg hadde ble mye ekstra stress siden jeg aldri fikk svar på mail. fikk riktignok alltid god hjelp da jeg ringte de! Ikke alltid like gøy å ringe til de med litt dårlig mikrofon, og vanskelig navn riktignok... Staving er ikke så gøy hele tiden, i alle fall ikke til 3 forskjellige kundebehandlere.. :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Siden det tilfeldigvis er en paypal diskusjon gående her så har jeg et par spørsmål.

Har laget meg paypalkonto og verifisert e-post OG visa. Når jeg logger meg inn på PP-kontoen står det ikke noe om begrensninger for bruk.

Når jeg skulle betale med paypal så kom det opp 'This payment cannot be funded with a credit card at this time.'

Ser på nettet at det er mange som plages med det samme.. Noen som vet hva som må til for å kunne bruke PP?

edit: var innom pp kontoen og tenkte å overføre penger til pp ved hjelp av visa-kortet, men det gikk heller ikke...

Endret av noeinstein
Lenke til kommentar
Siden det tilfeldigvis er en paypal diskusjon gående her så har jeg et par spørsmål.

Har laget meg paypalkonto og verifisert e-post OG visa. Når jeg logger meg inn på PP-kontoen står det ikke noe om begrensninger for bruk.

Når jeg skulle betale med paypal så kom det opp 'This payment cannot be funded with a credit card at this time.'

Ser på nettet at det er mange som plages med det samme.. Noen som vet hva som må til for å kunne bruke PP?

edit: var innom pp kontoen og tenkte å overføre penger til pp ved hjelp av visa-kortet, men det gikk heller ikke...

sånn kan du sjekke grensen på pengeoverføringen:

Click the My Account tab.

Click the View Limits link next to the yellow Balance box (if there is not a View Limits link, your account has no Sending Limit).

Your remaining sending limit is listed under the Sending Limit heading.

om du ikke finner det,så tror jeg kanskje det er 500$,men denne grensen blir borte,etter at du har overført endel penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...