Mr. ve Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Mulig denne er feilpostet, men jeg prøver. Jeg har to PC-er, en bærbar og en stasjonær, som er koblet i nettverk (med internett om det har noe å si). Jeg sitter som oftest på den bærbare, men den er ikke noe særlig på avspilling av musikk, mens den stasjonære er koblet til stereoanlegg. Finnes det et program som gjør at jeg kan styre musikken som spilles av den stasjonære fra den bærbare? Mulig jeg kan gjøre det med winamp remote på et vis? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hei! VNC er et enkelt, populært og ikke minst gratis alternativ når det gjelder fjernkontroll av PCer. Man får muligheten til å styre "vertens" skrivebord og VNC kan gå på tvers av plattformer (styre en linuxdesktop fra windows, motsatt, windows/windows, etc) Endret 6. april 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Takker for kjapt og BRA svar! Funker som bare det! Litt lagg i bilde, men hva gjør vel det, skal bare bytte musikk jeg, uansett! Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg bruker Bluetooh-styringen fra min Sony Ericsson til å bytte musikk på PCen når jeg ikke orker reise meg fra sengen for å bytte sang. Veldig genialt, kan også styre datamusen (med klikking og alt), og styre powerpoint. Fungerer over alt i huset unntatt i kjelleren, men der hører jeg ikke musikken, så trengs ikke heller. CNet Bluetooth USB Dongle <3 Lenke til kommentar
Hallgeir Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Anbefaler andre interesserte å ta en kikk på ampache. http://www.ampache.org/ En musikkspiller som styres over web. Rett og slett genialt. I tillegg til å spille av musikken på den lokale maskinen kan man også streame musikken til der du er, uansett om det er til rommet ved siden av eller til Kina:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå