Lasse000 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hei, får ikke slått på det trådløse nettverkskortet på laptoppen min, Internett funker når jeg har kabel i, men får ikke slått på trådløst nettverks kort. Når jeg trykker på knappen på pcen reagerer den ikke, har en Fujitsu simens Amilo laptop. Det er liksom tre knapper som man kan trykke på, og ingen av de fungerer. av knappen er rett ved siden, men den funker. Noen som har noen tips? har prøvd og starte wireless kortet fra tjenester i windows, men finner ikke noe som heter wireless, og Wlan hjelper ikke om jeg aktiverer eller ikke. Endret 10. april 2008 av Lasse000 Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Driverne til det trådløse kortet ditt er installert? Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Driverne til det trådløse kortet ditt er installert? jepp, er bare ikke bryteren jeg får aktivert... Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis du går til nettverkskoblinger i Kontrollpanelet.. finner du wlan der? Antenne med grønne bølger. Kan høyreklikkes og "Enables"/skrus på. Har wlan virket før? Hvis du har installert windows på nytt har du kanskje ikke fått med programvare fra FS. til wlan kortet. Min Acer laptop har programvare som gjør at wlan bryteren virker... men det er like greit skru av/på i windows... Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Har ikke gjort noe som helst med pcen, det som er så rart. Plutselig en dag jeg våknet gikk ikke trådløst nettet på. Kan være noe så dumt som en tastekombinajson eller noe, for det er 2 andre knapper det ikke går ann å bruke, en for demping av viften, og en for å åpne internett leseren Lenke til kommentar
mlek Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) HP'en min har 'Quick Launch' driver som må installeres for å kunne bruke trådløs funksjon, brightness etc. Kanskje det har skjedd noe med denne driveren og ikke selve Wlan-driveren? Endret 8. april 2008 av mlek Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Yay! endelig orndet det seg, siden jeg har en fujutsi siemens pc, måtte jeg instalere et program som heter lounch manager. Må ha blitt avinstalert eller noe. Uansett, om dere har samme problem, last ned lounch manager til fujutsi. Utrolig glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå