Seven1979 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har problem med å få startet passaten min, men når jeg først har fått startet den så sviver den fint. Når motoren er kald og jeg kinner må jeg gi den litt gass for å starte, men så kommer den. (den ryker også litt) Ved varm motor så virker det som om det er noe tilfeldig for når den starter, men det er mye verre når den er varm å få startet den. Hva kan det være?? Noen som kjenner igjen situasjonen??? Hjertlig takk for tips. -Tor Arve Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 jeg har en Mitsubishi Lancer.. den starter, men har vanskeligheter å start. å vis den blir drept så må man vente 5 til 10 minuter til den starter igjen.. men jeg skifta tennpluger å den ble het bra igjen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 jeg har en Mitsubishi Lancer.. den starter, men har vanskeligheter å start. å vis den blir drept så må man vente 5 til 10 minuter til den starter igjen.. men jeg skifta tennpluger å den ble het bra igjen. Så hvis han skifter tennplugger på sin TDI, blir den da bedre ? Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ja.. tror det.. den får ikke bra nok tenig.. eller det kan være spenning teller også men det høres ikke sånn ut. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ja.. tror det.. den får ikke bra nok tenig.. eller det kan være spenning teller også men det høres ikke sånn ut. Du er visst ikkke helt inne på dette du. Dieselmotorer har faktisk ikke tennplugger. Got to know the basics. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Vanntemp føler! G62.. Finn føleren, blå og firkanta. På din motor skal den sitte på en kjøleslange til høyre for motoren. Hvis du tar av plastikk deksla over motoren burde du se den med en gang... Rengjør kontakta og se om det blir bedre.. Edit: jeg vil tippe det eller massemåler.. Typiske gjengangere.. Endret 11. april 2008 av Mekker`n Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Takk for tipset, skal få prøvd det Det som er virkelig rart nå er at problemet har bedret seg veldig mye. Nå får jeg alltid startet bilen kald. Når den er varm må jeg bare kinne litt lengre og gjerne litt speed så starter den. Lenke til kommentar
fossxplorer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei, fikk du byttet G62 saken? Lurer bare på sånn pris og hvor lang tid det tar etc... takk Takk for tipset, skal få prøvd det Det som er virkelig rart nå er at problemet har bedret seg veldig mye. Nå får jeg alltid startet bilen kald. Når den er varm må jeg bare kinne litt lengre og gjerne litt speed så starter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå