draboda Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg skal oppgradere pc'n min litt. Passer dette bra sammen?? MSI KT4 ULTRA-SR Hovedkort Socket A 1046kr AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz 1774kr TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2 ECC 1087kr Hvis ikke, hva kan jeg kjøpe i stede for og fremdeles betale ca det sammen?? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dette ser jo helt okei ut da, men jeg ville valgt et nForce2 hovedkort. Grunnen må jeg vel si at man får noen få prosent høyere ytelse samt at det er da stabilt og bra. CPUen er et meget bra valg som gir god ytelse for den prisen. På minne tror jeg ikke jeg ville valgt ECC, med mindre PC'n skal være en server av noe slag. Men merket Twinmos som du har valgt kan du godt holde fast ved + det at den er CL2, bare finn deg en annen brikke fra de kanskje som ikke er ECC.? Lenke til kommentar
draboda Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Er det bedre hvis jeg kjøper denne ram-brikken i stede for? TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 754kr Er det mye ytelsesforskjell fordi det er CL2.5 i stede for CL2?? Lenke til kommentar
draboda Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Er dette ett bedre hovedkort?? Hvis ikke, har noen et bedre forslag?? Hadde vært fint med tips... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 har du penger til det kjøper du CL2 hvis ikke så kjøper du CL2.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå