-Martinho- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Nope, nå har jeg tatt helga Jeg må få meg noe å spise. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Heldiggrisen Nja. Har nettopp spist egentlig. Jeg må bare får skillz på å tegne. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Nei, igrunn ikke Jeg bare må høre Elton John's Rocket Man fordi den går på reklame hele tiden! Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 nei, han er fag... Jeg må få tak i en fyr for å høre om det blir slosskamp eller ei.. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 haha, nei Jeg må le litt. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ja litt, for han ene kommer til å få grisebank av kompisen min! Jeg må si at jeg har også lyst til å slå han! Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Kansje Jeg bare MÅ spørre; hvorfor?? Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ja. Lurer litt jeg og. Så da må jeg bare videresende spørsmålet; HVORFOR!? Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 haha Han er sinnsykt stor i kjeften, men han tør ikke slå meg uanz hva som skjer... + at han har plaga vennen min leeenge! Jeg må si at jeg skal si HAHA til han på mandag! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Nei. Men jeg skal si HAHA nå. HAHA. Jeg må bare le av ho som snakker dritt om meg akkuratt nå. Ho er så LOL. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) haha, ja! Jeg bare må si at "Ho er så LOL" er et bra uttrykk. Må du? Endret 7. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ja. For jeg sier det hele tiden^-^ Jeg må bare glede meg til klassebilde på mandag da vi skal være "typisk norsk" LOL Må du? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Nei.. hehe jeg må jobbe overtid. Må du ? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Nei, ikke i dag. Jeg må få meg noe ny musikk. Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ja, nettopp "kjøpt" Jeg må bare lure på hvor gammel Kuroi-Neko er.. Må du? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 hvorfor skal jeg gidde det? neeeih! jeg bare _MÅ_ fise nå _MÅ_ du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Neeeh. jeg er 17 btw. Også bare MÅ jeg lure på hvor gammel PhenomenA er. Må du? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 ja, han er sikkert 70 år gammal jeg bare må ha det, maarud? XD Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 egentlig ikke .. Jeg må si at jg ikke finner på mer Må du? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 JEG BARE MÅ HA: .... Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå