ShaNickolas Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Yes , 5 minutt røykepause Jeg bare må begynne å skrive et manus snart, må du? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Nei egentlig ikke. Jeg må bli ferdig med denne IT oppgaven. Må du? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 imed at jeg jobber med it og har mange oppgaver, ja:P jeg bare må skaffe no å drikke snart, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Nei. Har en utvanna cola fra Big Bite. Jeg må bare ned på Mix og kjøpe en ny Oliver Twist. Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Oliver Twist? På Mix? Nei... aldri hørt om det godteriet. Jeg må bare gjøre ferdig leksene mine til imorra. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Oliver Twist er tyggetobakk da. Men ja. Godteri for de som vil^-^ Neh. har aldri lekser. Jeg må bare høre på musikk i timen når jeg ikke har noe å gjøre. Må du? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 nei. får ikke lov til ¨høre på musikk på jobben pga tlf support. Må snart sende en melding nå. må du ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Har ikke noe sterkt behov. Jeg bare må sove snart. Må du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Nei, eg skal på jobb. Eg berre MÅ prøve å konsentrere meg no. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Nei, kom nettopp hjem fra skolen. Jeg bare må øve til matteprøve i morgen. Må du? Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Nei, hadde matteprøve i dag. Jeg må spille fotball hver dag. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 nei, fotball suger... Jeg må si at jeg virkelig trenger en dusj! Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Kansje litt.. Jeg må bare høre på litt musikk nå. Må du? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Det må jeg alltid, så ja. Jeg bare må slappe av nå, må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Jepp ... Jeg må på do! Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Nope. Jeg må spise middag snart. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 spiste just.. Jeg må se på film nå! Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Nei, jeg har en liten engelsk lekse å gjøre. Jeg må bare sette på noe Anaal Nathrakh på anlegget nå (som arbeidsmusikk ). Må du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 NEI! Jeg må legge meg tidlig i kveld.. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Ikke spesielt. Jeg må gå å trene nå. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå