Datasmurf Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Ja. Men jeg er treg og får aldri gjort det. Skulle lagt meg for en time siden Jeg bare må surfe litt mer på nett og bruke opp penga mine på nytt headset og MP3-spiller ... Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jah. Egentlig. Eller, bruke penger skal jeg i morgen når jeg skal på Game Stop Jeg må bare... kvitte meg med diverse innpåslitene mennesker på msn som protesterer mot legge-seg planene mine. Må du? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nei, velger selv å bare være oppe Jeg bare må ikke forsove meg til bussen til utdanningsmessa i morra fordi jeg er oppe så seint. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg skal ikke der... Jeg må dra snart.. Må du? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Ja Jeg bare må glede meg over Obamas seier, må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Vant han!??????????? :D Jeg må si : GRATTIS OBAMA! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jippi det må jeg også si ^^ Jeg bare MÅ si at OBAMA er best må du? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 iforholdt til Bush, så JA. Men er vel på tide at jeg Må gjøre noe fornuftig nå. Må du ? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Ja, dra på skolen nå Jeg bare MÅ ha prøve idag må du? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Ja dessverre... er dårlig foreberedt på den men får se hvordan det går. Jeg må nesten drikke denne iskaffen for å kunne holde meg våken. Må du? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nei, langt ifra. føler for å dra hjem å gjøre det jeg vil. må du ? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 ja, jeg har gått hjem nå, har fritime siste økt Jeg bare må få gjort naturfagsleksa til fredag. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jepp... Jeg må si at den nye læreren er ei biatch!! må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Ja Jeg bare må få meg noe å spise. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Ja, kjenner sulten komme Jeg må høre på dope nå! Må du? Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 langt i fra. jeg må si meg fornøyd med innsatsen min på jobb i dag. må du ? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nei, går på skole Jeg må bare si; Tjohei ;D Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nei, men gjorde det just.. Jeg må høre på gamle hits! må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Ja Jeg må få trent i dag. Må du? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 nei. Jeg bare MÅ pugge til naturfags prøva og geografiprøva idag MÅ du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå