Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg er motvillig kronisk singel så jeg slipper sånt. Jeg bare må pusse brillene mine snart, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nope. Har ikke briller ATM. Jeg MÅ bare gå til en øyelege for å skjekke mitt dårlige syn snart. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nope, men fikk innkalling til øyenlegen i posten i dag. Såå.. jeg må til øyenlegen om èn måned. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Får vel prøve å fa til det. Jeg må bare spise nå. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei Jeg bare må legge meg nå. Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, skal ikke legge meg så tidlig idag. Jeg må bare høre på litt musikk nå. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Nei. For jeg ser visst på film alikevell Jeg bare må rekke bussen for en gangs skyld i morgen x3 Må du? Endret 4. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ja. Chiller med Simon & Garfunkel atm. Jeg bare må ha på lipsyl på leppene mine før de tørker ut. Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, bruker ikke lipsyl. Jeg må bare ha meg noe å ete nå, før jeg dør av sult-_-' Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Neeeh. Jeg må bare kose litt med dverghamstern min nååå^-^ Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg er allergisk mot pelsdyr. Jeg bare må tørre å snakke med hu søte jenta i kassa på den lokale Spar-butikken snart. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg syns du skal. Jeg må bare sjekke ut bloggen din datasmurf^-^ Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg har sjekka den nok og lei av å lese mine gamle innlegg uten å ha fått noen flere kommentarer. Jeg blogger ikke for meg selv, men omverdenen Jeg prøver å sjokkere litt, men det er visst enklere å sjokkere IRL enn via blogger Jeg bare må lalle nå fordi jeg skal opp 7:30 i morra. Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg må opp 6:30. Jeg må bare komme meg på Dragonforce neste år. Må du? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei Jeg bare må være opp og se på presidentvalget i natt. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Neh. Jeg må nemmelig bare si at jeg allerede vet hvem som vinner. Må du? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ja må nok det, og det burde være Obama the Man. Jeg må legge meg nå. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ja. Jeg må fikse en playlist med Phil Collins før jeg legger meg. Må du? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, men jeg må fikse litt på puten hær sånn. Tar å slår av bærbaren nå... jeg burde egentlig ha låst den så jeg ikke sitter oppe hele natten på forums på hverdager. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ja burde det Men jeg MÅ bare legge meg nå. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå