TurtelWar Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, egentlig ikke.. Jeg føler at folk som henger innpå denne leken må skaffe seg ett liv.. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nja, det er litt koselig å sitte her Jeg må gå i joggebukse hvær dag siden det er så digg! Må du? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei. Jeg bare må spise is på vintereXD Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Softis? Da er svaret ja! Jeg må si at jeg endelig har penger til overs! DIGG! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jepps Jeg må bare si at jeg fikk a shit load of money i lønning i dag Må du?^-^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg jobber ikke;D;D;D;D;D;D Jeg må bare si at jobbing er stress. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Neh. Liker jobbing jeg^-^ Jeg må bare finne meg en kald vannflaske i kjøleskapet nå^-^ Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hørtes godt ut, en nei. Jeg bare MÅ i møte med ledelsen i morra. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ledelsen av hva? Neeei. Jeg MÅ og kan sove litt lenger i morgen. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei =/ Jeg bare MÅ søke på youtube etter klipp av Clinton som spiller sax, må du? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 OVERHODE IKKE! Jeg må grøsse når jeg hører lyden av sandpapir som pusse, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 jah. Og jeg bare må grøsse når jeg tenker på følelsen av negler mot vått håndkle. LOL.^-^ Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei. Jeg må derimot grøsse bare jeg tenker på våte fingre mot glass / fingre på vått glass Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Neh. Men jeg må bare grøsse av å vaske hendene i kaldt vann etter å ha dusjet. Må du? Lenke til kommentar
eflas Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nope. Men jeg må grøsse når jeg hører bestikk mot porselensfat uten glasurbelegg. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 JA, Jeg må bare gå oh tisse. Før det blir kriiise. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg tisset i sted. Jeg bare må gå og ta en røyk snart og gi opp hele røykekuttet siden jeg ikke forstår hvorfor jeg slutta Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Røyker ikke Jeg bare MÅ lese en bok snart. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg leser en nå og storkoser meg som vanlig med den Jeg bare må se enda en film før jeg legger meg. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei. Jeg må bare irritere meg over at jeg kjøpte to nye filmer i dag og glemte begge hos kjæresten Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå