NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nja, litt Jeg må legge meg nå ... Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Shame on you! Nei, jeg har akkurat vært? Jeg må bare lese på norsk-prøve, må du? Gidder ikke da, men.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Neeeh, burde lest til matteprøvee. gidder ikke Jeg må bare legge meg nå^-^ Må du? Natta folkens^-^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, søvn er for pyser! Må kopiere noen filer for en stakkar i klassen med 40kbps. Må du? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nei, stakkerer i klasser er for pyser! Jeg må konstantere at "Installere" ikke staves med 2 N'er. Må du? Endret 3. november 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Gramatikk er unødvendig, så nei. Jeg må nok legge meg nå, fant ut at søvn ikke er for pyser likevel. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, men sov i natt.. Jeg må bare glede meg til kampen i kveld. Må du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Sport? Bleh! Jeg bare MÅ synge med på Black Ingvars "Bang En Boomerang"! Må du? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 nei jeg må bare bli ferdig med megaman 9 snart, må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei Jeg bare må skru på ovnen på rommet mitt. Må du? Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, men skulle gjerne gjort det her på skolen. Jeg må snart gidde å øve på fransk. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Har ikke fransk.. Jeg må tisse.. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, jeg gjorde det nettopp. Jeg må trene om en time. Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei, gjorde det i går.. Jeg må drikke en halv liter vann, må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Nei Jeg bare må ha bena på bordet når jeg sitter med dataen. Må du? Endret 4. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei Har de på subben jeg Jeg må bare ut snart, dør av varme her jo? Må du? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei.... er bikje kaldt her * starter folding@home * Jeg må bare få istand vinter mopeden min snart.... Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nope, jeg må kjøpe en Jeg må synge det jeg kan når jeg hører Karpe Diem låter! Må dU? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Overhode ikke =b.. Jeg må bare ha mobilen på meg , må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Er ofte jeg ikke har det.. Jeg må på do! Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå