Datasmurf Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, jeg har slutta. Jeg bare må tenke på hu søte jenta i kassa på Spar. Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, jeg handler ikke på Spar. Jeg må sitte og headbange *bittelitt* når jeg hører på nyeste albumet til Amon Amarth. Faen så heftig! Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei Jeg bare må si god natt nå. må du? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei [pervers]Jeg bare må kjenne på noen pupper jeg. Må du? [/pervers] Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja. Jeg må bare gå å legge meg, må du? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Not yet Jeg bare må lære meg mer linux , må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 tja, kansje det. Jeg bare må høre på musikk når jeg er på diskusjon.no. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Såklart. Det er jo must^-^ Jeg må bare få katten min til å slutte å stikke klørne sine inn i lårene mine når han koser seg x] Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, katten min ligger å koser seg på badegulvet Jeg bare må få meg noe ny musikk snart. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Neeeh. Har nettopp kjøpt meg ny cd. Så jeg koser meg fortsatt med den^-^ Jeg må bare ha meg en Oliver Twist nåå^-^ (ekkelt, ja) Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, Oliver Twist er ekkelt Jeg bare må ta på TV'en nå. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja. For å skru den av. Jeg må bare irritere meg over at jeg hører tven til fattern skikkelig godt og han har samme kanal som meg men lyden henger etter. LOL Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, TV'en til folxa mine er 2 etasjer over meg. Jeg må bare irritere meg over retards som ikke klarer å gjøre jobben sin skikkelig i et gruppeprosjekt. Inkompetente, giddalause drittsekker. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nope, heldigvis Jeg bare må si at jeg ikke skal på jobb på èn uke og synes det er deilig. Må du? Endret 3. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) oi. Nei. Jobber fast Onsdager, Torsdager og Søndager jeg. Jeg må bare finne ut hvor vi har plaster her i huset. Må du? Endret 3. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei.. Jeg må bare være litt på MSN:) Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja.. Jeg bare må legge meg snart. Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Om ca. en halvtime så bør jeg det ja. Jeg bare må gjøre ferdig det jeg holder på med før jeg legger meg. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hmm, hva kan det være tro Nej, holder ikke på med no.. Jeg må si at jeg får ca 18.000 i stipend Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Må jeg? Nei, foreldra mine er for rike Jeg må bare på toalettet. Må du? Endret 3. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå