Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Yess. Ser på det jeg og gitt^-^ Jeg MÅ bare se på top model i kveld.OMG. Måå du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) nei jeg må bare lære meg å skrive 'må du' etter hvert innlegg. må du? Endret 3. november 2008 av Huskarl Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, ikke i det hele tatt. Jeg må alltid ha et rundt tall når det gjelder det meste, f.eks volum på tv, godteri som jeg plukker fra boller, osv osv. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 må du? lol, uansett ja høres ut som meg. Jeg må på do. må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei. (jeg må ha partall jeg:p) Jeg må bare prøve å legge meg tidlig i dag. (men ingen klaging hvis jeg ikke gjør det ) Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 nei, skal sitte opp til langt på natt. Jeg må bare bli forvirret her. Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, jeg skjønner ikke hva du mener engang. Jeg bare må se på utløpsdatoen før jeg i det hele tatt vurderer å drikke melk. Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 ja Jeg bare må ha meg et glass sjokolademelk nå! må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei. Men jeg må bare finne noe cola. egentlig. Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nei, jeg har ikke cola. Jeg bare må gjøre andre ting samtidig som jeg ser på anime, tv-serier eller film på PC'en. Må du? Endret 3. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja. Jeg bare må stikke nå. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nja.. Jeg bare må se den nye episoden av Top Gear som jeg har lastet ned. Må du? Endret 3. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nope.. Jeg må legge moppen ut på finn.no, så jeg kan kjøpe ny! Edit : Må du? Endret 3. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei. Er ganske fornøyd med den ene jeg har nå. Den andre derimot :s Jeg må bare skjekke om jeg har fått lønning nå. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Har ikke jobb, men kunne godt ha fått det Jeg må gå ned nå.. Må du? Endret 3. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei. Jeg har ikke noe "ned" Jeg bare må... arg. idk... irritere meg over top model greiene, Må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, TV er for nubs. Jeg bare må installere alle programmene, driverne og spillene jeg liker før jeg kan gjøre noe annet etter formatering. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 jaaa. Det må jeg. Jeg må bare... skaffe meg Hell Girl vol 4 før jeg døøør. Har gledet meg til lenge^-^ Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 eeh... jah, det bare må jeg Jeg bare må få meg ny data snart. Må du? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Tja , må vel det. Jeg bare må ut å ta en røyk , må du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå