Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Neeeh. Jeg må bare.. oi nei dæven. Nå hadde jeg nesten glemt Oprah. Jeg må bare se på oprah nå x] Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei Jeg bare måtte skjære meg på den sveitsiske lommekniven min. må(tte) du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei. Er ikke så veldig "into that kinda stufffz" Neida Jeg må bare få tak i mobil ladern min som jeg er usikker på hvor er snart. Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ja, faktisk ^^ Jeg bare må blø gjennom det crappye plasteret jeg hentet. må du? Endret 3. november 2008 av Huskarl Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 neeeh Jeg må bare syntes synd på gutten på oprah som har gått på stoff siden han var 11. Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 nei Jeg bare må sjekke hva du snakker om. må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Yess. Jeg ser på det^-^ Jeg må innrømme at Oprah er en beintøff bame Må du? Endret 3. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 nja... Jeg må bare si at jeg aldri har sett en hel oprah episode. må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei. For jeg ser på det nesten hver dag Jeg må bare sende en melding til noen nååå^-^<3 Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 vel jeg sender da en melding her... Jeg må bare finne på noe å skrive! må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 JA. Sliter ofte med det problemet. Jeg må bare prøve å slutte å poste i denne tråden. Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, har nettopp begynnt. Jeg må bare switche kanal fra oprah til americas funniest home videos på Tv norge Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Neeeiii^-^ Jeg må bare finne fjernkontrollen min sånn att jeg slipper å lene j\meg fram mot tven når jeg skal skru opp og ned lyden. Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) nei det trengs ikke Må bare le meg skakk av en serie av klipp fra funniest videos. må du? Endret 3. november 2008 av Huskarl Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei. Motsatte. Jeg må bare gråte littegrann på grunn av ett innslag på Oprah. LOL Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei , ser ikke på det ^^ Jeg bare må hjelpe farsan å bære en maskin oppå hengeren. må du? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nope! Jeg bare MÅ nyte et glass Coca Cola nå , må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Har litt lyst på merker jeg ja /: Men tror ikke vi har ): Jeg må bare grue meg til matte prøva i mårra! Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Har ikke... Jeg må se en episode til av 2 and a half men! Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nei, jeg har sett nok. Jeg må bare puke av serien 'sykehuset' må du? Endret 3. november 2008 av Huskarl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå