Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Neh. Har jeg ikke gjort de så har jeg ikke gjort de. Men jeg MÅ bare få begynnt på stillbildefilmen jeg skal levere neste uke. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) nei Jeg må legge meg.. Må du? Endret 2. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nooope. Jeg må bare lure på hvorfor det er så mange som har den samme avateren som Bredesen20 egentlig. Må du? Endret 2. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei, jeg vet at det er 3 stykker ihvertfall med forskjellige versjoner. Jeg må bare laste ned filmer, må du? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Hvis jeg ikke gidder å betale for kinobilletten, ja. Jeg må bare høre på musikk mens jeg sover på bussen til skolen, må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 nei, bortkasta energi. Jeg bare MÅ starte på skolen om 6 min. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nope.. Jeg må ta bussen om 6 min... Endret 3. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 må du? Jeg bare MÅ øve til fysikkprøve idag. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Har ikke, så nei... Jg må ta neste buss, siden jeg ikke årker å ta denne Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Neiiii. Jeg må bare spise nå før jeg døøør :o Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 ikke sulten.. Jeg må seriøst slutte å poste i tragiske leke tråder på diskusjon.no Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg å x] Men tror ikke jeg klarer. Jeg må bare skifte i buret til dverghamstern min i dag. Det lukter py og helvette. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Har ikke no dverg i bur Jeg må prøve å komme meg mer ut ! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei. Er mye nok ute som det er syns jeg. Jeg må se på Two and A Half men nå, mens jeg sitter her på forumet. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Det var en god ide ja! Jeg må si "Geege" på stavangersk en gang i blant! Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Nei jeg er trønder! Jeg må på skolen i morra! må du? Endret 3. november 2008 av Huskarl Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 yess. Desverre. Jeg bare må på Grease den norske musikalen selom jeg ikke har så lyst. Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nei heldigvis(?) Jeg bare må ha ny PC! må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Neeh. Pcen min er ganske ny egentlig. Jeg må bare høre på musikk nå^-^ Må du? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja. Rammstein Jeg bare må drikke nå. må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå