Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 nei? Jeg må bare lure på om du har funnet deg en allerede? Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, desverre.. Hun jeg liker er opptatt, og hun vet at jeg liker henne.. -.- Jeg må bare tenke på hun ofte, må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. Jeg bare MÅ si: grattis med ny avatar Kuroi-neko, og samtidig at hvis du har tenkt til å legge deg tidlig, må du gjøre det nå Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. Jeg bare MÅ si: grattis med ny avatar Kuroi-neko, og samtidig at hvis du har tenkt til å legge deg tidlig, må du gjøre det nå Må du? Fail on a way Ja Jeg må bare le, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nja. Litt. Jeg skal være sent oppe i dag vett^-^ Jeg må bare det. Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei Men jeg må fortelle deg at du sa for to-tre timer siden at du hadde tenkt til å legge deg tidlig, noe som betyr at du må ha ombestemt deg. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja. Og jeg må bare svare: Yess. Jeg fant ut det e null poeng å ligge å stirre opp i taket. Jeg valgte å være litt sosial. Må du? Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei... Jeg bare MÅ ha en lommekniv i baklomma uansett hvor jeg går. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. Det høres skummelt ut. Jeg måtte bare se for meg at den kommer litt skjevt ut og trffer deg midt i ræva nå :!: Måtte du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, når du sier det Jeg bare må sove om 20 min. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Neeeh. Soving er oppskrytt^-^ Jeg må bare skaffe meg x-box360 bare sånn at jeg får spilt Fable 2. Må du? Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 NEVER EVER!! Meg må skaffe meg PS3, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ja. For de får jeg spilt Rock Band, som jeg har xD btw. har ikke LYST PÅ x-box360, men MÅ spille fable 2! Jeg må skrive ønskeliste til jul snart. Må du? Endret 2. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. Jeg må sove snart. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Så absolutt ikke. Jeg bare må skaffe meg en X360 og GH3: Aerosmith, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Neh. Har jo rock band. Syns det er bedre. Må bare skaffe meg en gitar til til rocka band. Må du? Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei... Jeg bare MÅ høre på Pink Floyd! Må du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei Jeg må legge meg nå! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Neh. Jeg må bare drikke ekkel cola fra i går natt fordi jeg ikke gidder å hente ny. Må du? Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Oh, yeah! Jeg MÅ gjøre ferdig lekser fra forrige uke. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå