Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei Jeg gidder aldri å se på ubesvarte tråder! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 må HVA? Se på ubesvarte tråder :s i så fall JA. Jeg må bare høe på musikk mens jeg sitter på diskusjon Må du? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, jeg må bare ha lyd vedsiden av. Film eller musikk. Jeg må ha musikk for å sovne, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. Men jeg må ha eneten scrubs, simpsons eller seinfeld for å sovne. Jeg må bare lufte på rommet snart. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 *gå inn og ut av rommet* Nei, heldigvis ikke. Jeg bare må ha en romtemperatur på 15 - 17 grader. Må du? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ja. Helst 15 grader. Jeg må sitte på pc-en hver dag i minst 4 timer. Endret 2. november 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Overhode ikke.. Jeg må bare snakke med folk hver dag, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 JA. Hvis ikke så får jeg sosial panikk. Jeg må bare få gjort leksene til i morgen.. men jeg skal ikke Må du? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har ikke lekser. Jeg må fikse pc-er for andre. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Det må ikke jeg. Jeg må få andre til å fikse pc-en min for meg.. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, jeg fikser andres maskiner *lei* Jeg bare må ha Mocca Mint nå, må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) edit: nei Jeg må bare skrive i denne tråden Må du? Endret 2. november 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, har blitt kjent for å være litt opphengt i denne tråden egentlig /: Jeg må bare ha en Oliver Twist Orginal (ja. ekkelt, i know) Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, har luktet og fysj! Jeg må snakke Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. men jeg må synge til musikken min. Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, musikken blir ikke den samme da Jeg har ikke dame atm, men har lyst på..! Må du? (rart i forhold til setningen men ) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) jaja. Nei har ikke dame atm:!: Men jeg har type da. Jeg må bare bytte cd. Må du? Endret 2. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, sitter på Pc-en og hører på musikk.. Jeg må bare finne ut hvordan jeg skal FÅ meg dame Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nei Jeg må bare tenke "er nok ikke lett å få seg dame når man sitter på diskusjon.no dagen lang :!: " hihi Må du? Endret 2. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, gjør ikke det heller.. Er masse ute i social-life, diskusjon.no er fritid Jeg må bare finne på noe lurt å si til henne, må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå