langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, rydder vekk med en gang jeg Må bytte sang! Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg hører ikke på noen.. Jeg må vurdere om jeg gidder å dra på tg.. Må du? Endret 2. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei Jeg må på do! Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nope.. Jeg må si at jeg er daff...Må du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Å ja Jeg må si jeg er varm og kald på en og samme gang Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, da hadde jeg vært syk jo.. Jeg må si at jeg er i overraskende bra form til å bare sitte på pcen hele dagen! Må du? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nei Jeg må si at Tuborg er bedre en Ringnes....må du? Endret 2. november 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Øl er æsj.. Jeg må si at jeg ikke liker gutter.. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg liker gutter^-^ Jeg må bare være litt fraværende herfra innimellom :o Må du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei! Jeg må si jeg fryser på beina og koker i resten av kroppen! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. Gjør ikke det. Jeg MÅ bare ta medisinene mine før jeg får helt anfall her x] Må du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, trenger bare ta de på sommern jeg Jeg Må gå ned med tallerken jeg. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Gidder ikke.. Jeg må få igang en skikkelig foto-måned snart! (Ta så mange bilder du kan i løpet av en måned) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Neeeh. Tar masse bilder hver måned jeg^-^ Jeg må bare spørre om dere ser den gammle avataren min, helt dratt, eller en ny en? Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nope... Jeg ser en katte jeg ... Jeg må spør offer du har anime-bilde igjen! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 hehe. prøvde liksom å finne på noe nytt, men så fant jeg denne og den var bare så utrolig søt hihihih. Jeg må bare (tydeligvis) ha noe med anime i avataren min. Må du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nææ Jeg må ha en avatar Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja. Avatar er viktig. Jeg må bare blogge i kveld^-^ Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei Jeg må bare trykke på "Mine Innlegg" Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja. Annhvert sekund^-^ Og jeg må bare skjekke ubesvarte tråder nå og da selvom det nesten bare er sånn "skjermkort" dritt osv. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå