TurtelWar Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, måtte faktisk det no. Eg må bare på dass, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. Men jeg må bare spise ferdig sjokkisen min før jeg dusjer. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei Jeg bare må.. finne på noe..hm... Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nei edit: ja, må finne på noe... Jeg bare MÅ si at det har blitt litt mye rot her de siste minuttene. Må du? Endret 2. november 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) hmmm. jaaaa. Veldig. Derfor går jeg å dusjer. NÅ. Jeg må bare.. få fikset R tasten min. Den er tung å trykke inn Må du? Endret 2. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, R funker fint hos meg.. Jeg bare må drikke litt brus. Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... nei, det må jeg ikke edit: nei, ikke noe brus nå.. Jeg bare MÅ spørre hva som er galt med R-tasten. Må du? Endret 2. november 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
knappapap Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 nei jeg MÅ spørre om kalde tær er noe man har ofte? må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja.. derfor bruker jeg Ulvang-sokker Jeg bare må si at jeg ikke har noe å skrive. Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja Derfor må jeg si at neste persjon kan finne på noe for meg. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja. Altså. Jeg kon vel finne på noe.. Tenke tenke. Jeg må bare på skolen i morgen. haha. DET var det beste jeg fant på x] Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jepp.. Jeg må si at jeg gleder meg til jeg skal til alpene i Frankrike den 10. Januar! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Åh. Jeg vil ooog ): Jeg MÅ bare prøve å legge meg tidlig i kveld. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, litt Jeg bare må få meg noe å spise. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 nope.. Hadde vaffler for en time sia <3.. Jeg må gå av pcen nå! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 NEI!? Jeg må bare sette meg i en annen stilling. Men gidder ikke x] Må du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, ligger veldig godt egentlig... Jeg må få meg noe mat! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nope. Nettopp spist jeg^-^ Jeg må bare finne meg en ny avatar nå. Må du? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, er fornøyd med min jeg Jeg må få et teppe på beina mine. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja. Teppe over hele meg generelt. Jeg må bare fjerne alle gammle matrester fra rommet mitt snart før det begynner å lukte :!: Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå