DaddyYankee Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Har ikke bil.. Må få fiksa moppen i dag! Må du? Nopp, har ikke.. Jeg må gjør meg klar, før familien kommer på besøk i dag, må du? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jeg bor hos familien, så nei. Jeg må varme meg opp, fryser. Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 nei prosjektor, tre pc-er og forsterker gjør den jobben for meg Jeg bare MÅ på do nå. Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei Jeg har lyst å si til en jente at jeg liker henne, må du? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 egentlig ikke... Jeg bare må game litt far cry 2 etter på, må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, har ikke god nok Pc Jeg må bare sove tidlig idag, må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nja, litt tidlig. Jeg bare må spise litt godteri. Må du? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei Jeg må bare sende en melding, men til hvem? Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. Har nettopp send melding til noen^-^ Jeg må bare lure på hvorfor alt jeg skriver i diskusjon.no akkuratt nå kommer i liten skift mens jeg skiver det. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, det var rart. Jeg bare må sjekke mailen. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja. Burde vel det /: Men gidder ikke. Er så mye spam dritt Jeg må bare dusje av meg ekkel hamburger lukt snart. Må du? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei. jeg må gjøre fransk lekser, må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nei, jeg har ikke fransk. Jeg bare må høre på musikk. Må du? Endret 2. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Jaaa^-^ hele tiden. Jeg må bare si at den hamburgerlukta her er en god blanding av fett og frityr og alt annet enn god Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nei, fordi fett og frityr lukter godt selv om det kan være litt ekkelt. Jeg bare må spørre om du har fått den lukta fra jobb. Må du? Endret 2. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) edit: nei, for jeg går ut ifra at hun har det Jeg bare MÅ klø meg i annsiktet nå. Må du? Endret 2. november 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) oi. det var mye dobbelposter. Nei må ikke klø meg i ansiktet. men jeg må bare... spørre om det va gøy på¨jobb i dag walnuts? Må du? Endret 2. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei, veit no ikkje eg! Eg må bare si at moren din er deilig. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) øøh.. nei egentlig ikke.. Nja, greit nok på jobb i dag Jeg bare må klø meg på armen. Må du? Endret 2. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Ja, det må jeg. Jeg bare MÅ gjøre noe sosialt neste uke. må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå