-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, får nå går det ganske fort her. Jeg bare må helt sikkert endre dette innlegget også for Anthila er sikkert før meg igjen... øh.. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 øøøøh. ja sikkert egentlig. Jeg MÅ bare ta en pause fra MÅ'ingen og gå og tisse. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei... Jeg må vel få la deg gå å tisse da. Må ikke du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jo. Må vel det. Jeg må bare si at. JEG ER TILBAKE ALLEREDE Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, jeg har vel ikke noe valg. Jeg bare må skrive noen innlegg i nedtellings-tråden for der går det skikkelig unna og jeg må ikke komme for langt bak på top 5-lista. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) hehe. Nei. Det viktigste for meg er å eie denne tråden. (selvom det er liten sjanse for at noen tar meg igjen atm) Og jeg MÅ bare bytte avatar snart siden jeg har hatt denne siden dag 1. Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, ikke enda. Byttet for et par uker siden. Jeg bare må snart bytte signatur. Må du? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei. Jeg bare må poste her. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Yess. HELE tiden^-^ Jeg MÅ bare lure på om ikke dvergamsteren min er død siden jeg ikke har sett ho i dag :s Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja. Jeg bare må lure på om det var dverhamsteren du mente og hvor liten en dverghamster egentlig er. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nja. haha. Ja altså den er kjempe liten. Hum. Google It^-^ Den er søt i hvertfall. Og kanskje død Jeg må bare høre på litt god gammeldags syre musikk nå. må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) nja... Jeg må bare tisse igjen og så høre på litt vanlig vg-lista musikk som suger. Må du? Endret 1. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) haha. NEI. Jeg må bare si til r2d290, som jeg ser har stukket hodet sitt innom; Jeg eier tråden din igjen.^-^ Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei.. Jeg bare må slikke meg litt på leppa. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Neh. Egentlig ikke. Men jeg må bare lure på om det ikke er peannøtter i chipsen min. Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Nei Jeg bare MÅ se gjennom prisonbreak-sesongene igjen, for å se om jeg har fått med meg alt. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei Jeg bare må spørre om det finnes chips med peanøtter. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ja. Sørlandschips blir stekt i peanøtt olje eller :O jeg må bare se på scrubs HVER ENESTE kveld mens jeg sovner, og det har jeg gjort i snart 3 år nå ^-^ Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ja, hadde vert artig å prøve peanøtt-chips Jeg bare MÅ si at sørlandschips er best må du? edit: for sen Nei, må ikke se scrubs Endret 1. november 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja. Sørlandschips og Naturchips. Jeg må bare si at paprika på chips er ekkelt. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå