-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 ja, faktisk. Jeg bare må si at jeg sansynligvis hadde vært på årets første russefest i dag hvis ikke jeg hadde skullet på jobb i morgen. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei. For jeg er ikke russ før i neste "kull" Jeg må bare legge merke til at det er mange som er inne på tråden men ikke sier noe. Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ja jeg bare må lure på hvorfor de bare er inne å kikker på lekeplassen som kan være så morsom. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ja faktsik. Jeg må bare... Skjekke nesten ALLE underforumene til diskusjon.no HVER dagn Må du? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 nei jeg bare må ha do lokket nede når jeg dusjer. må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 nei. Jeg bare må sjekke "mine innlegg" med en gang jeg kommer hjem fra noe. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 JA. Delux. Jeg må bare.... USJ. bli ferdig med den oppgaven på skolen snart. Må du? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 JA!! jeg bare må klø l rompa nå. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei, driver ikke med den sporten. Jeg bare må(tte) svare på en telefon fra mamma. Må(tte) du? Endret 1. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei. Heldigvis ikke^-^ Jeg må bare... ha håret i strikk mens jeg er på diskusjon.no fordi hvis ikke får jeg ikke konsentrert meg x) Må du?^-^ Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Nei, har ikke strikk. Jeg bare må spørre hvorfor du har Japan som interesse. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei. For jeg vet at.. Jeg elsker alt som har med japan og gjøre. språket, kulturen og ALT^-^ Jeg må bare lure på om Anthila er gutt eller jente. Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Nei, for jeg er 99,75% sikker på at det er en gutt. Jeg bare må lure på om han (eller hun) er 8 eller 9 år gammel. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 haha. Nja. litt. Jeg må bare lure på hvorfor det ikke er mer jenter her på forumet. Må du? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Nei:P for jeg vet jeg er eldre enn det du er Jeg bare må lure pååå om jeg skal legge meg. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ja, litt... Jeg bare må si at jeg liker at det er noen jenter her alikevel. Må du? Endret 1. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ja. For da føler jeg meg ikke så ensom. Jeg må bare lure på hvorfor folk tror at JEG er gutt. Må du? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Nei, liiker ikke jenter som liker kramer Jeg bare må ha snus, må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei, jeg får vont i hodet av snus, plus det ser ekkelt ut. Jeg bare... må! Må du? Endret 1. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) JAaa. Jeg må bare fiske det at jeg poste litt for sent. lol Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå