-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, jeg ville vært flau. Jeg bare må skifte fra oktober til november på kalenderen min. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hehe. OI. Er det november allerede :O :S Ja da må jeg visst det. Jeg må bare ha med meg minst ett; ^-^ I hvert innlegg. Tror ikke jeg har skrevet ett innlegg uten det, Utenom i nedtellingstråden. Må du? ^-^ Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Edit: Lese tråden kan være lurt. Hopp over meg Endret 1. november 2008 av dePt Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) JA, det må jeg og dePt! Jeg bare må spørre hva det skal forestille, Kuroi-Neko. Må du? Endret 1. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei det må jeg hvertfall ikke Jeg bare MÅ drite i do med jevne mellomrom hver uke , MÅ du ? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 øhøøø. jaaaa? hahah^-^ btw: ^-^ Er liksom.. det samme som ^^ da.. Kosetegn på en måte. Men.. jeg må bare høre på musikk KONSTANT^-^ Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, når jeg ikke ser på tv. Jeg bare må klemme på en liten kvise. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei. For jeg har ikke kvise atm. Jeg må bare klø på leggen nå. Må du? ^-^ Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 nja.. kansje litt. Jeg bare må.. hm... ehm.... sette på en dvd. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 nei,,, JEg må drikke cola nå.. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Ja. Faktisk. Jeg må bare inrømme at jeg har fått for meg at jeg snakker med Kramer med tanke på avataren x] Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 nope... Jeg må ta på headsettet -- Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nei, jeg har høytalere. Real deal Jeg bare må si at Kramer er genial. Må du? Endret 1. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 nej, det synes ikke jeg.. Jeg må si at Joey i friends er den beste komedie skuespilleren jeg vet om ! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei. Kramer er faktisk dritbra^-^ Jeg må bare blogge litt innimellom postingen Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) nei, jeg bare må si at Chandler og Ross er mye bedre (enn Joey). Må du? Endret 1. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nja. Må bare si at Chandler er best av friends-gutta Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, det må jeg. Jeg bare må si at jeg har sett en halv episode av The Wire mens jeg har skrevet på diskusjon.no. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nope... Jeg må bare si at jeg ikke finner på mer Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nja. Kom på en ting.. Jeg må bare si at det kan være like koselig å tilbringe en lørdagskveld på diskusjon.no som på en fest med masse drita fulle mennesker du halvveis kjenner. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå