Glufsa Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 nei Jeg vil spise Vil du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Dette er "Jeg må" leken.... Men nej, er mett.. Jeg må sitte her å chille ikveld! må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Yess. I kveld blir det chill^-^ Jeg må bare spise Naturchips med Havsalt nå^-^ Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 nei jeg bare MÅ si faenfaenfaen!!!! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Nei :o Jeg må bare lure på, hvorfor det? Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 nei, for liverpool presterte å TAPE mot Tottenham, årets første tap!!! s***n i h*****e!!!!! Jeg bare må være forbanna resten av uka. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 hahaaha^-^ Nei slikt bryr jeg meg lite om gitt^-^ Jeg MÅ bare høre på fortapt fra mannen som elsket yngve x] Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 nei, desverre. Jeg bare må roe meg ned med en film eller et eller annet. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Nej, jeg er helt calm! Jeg må se på Friends nå! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Nope. Har sett alle episodene så gidder ikke å se det hvis ikke det går på tv. Jeg MÅ se en gammel disney film i kveld. (fikk plutselig ett sånnt kick.) Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Absolutt ikke. Jeg bare må klare å finne en annen gøy film å se. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Nja. Altså. jeg får nok ikke sett en disney filmen siden alle er på VHS og jeg MÅ se på norsk. Jeg MÅ bare poste i denne tråden. Må du? Endret 1. november 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ja Jeg må bare spise smågodt som var på tilbud på jobben. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Nei. For vi har ikke godteri ): Jeg må bare få vasket jobb klærne mine i kveld før jobb i morgen. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 nja, må få gjort det til mandag. I morgen bruker jeg bare joggebukse for da har vi ingen kunder Jeg må bare tisse. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ikke akkuratt nå. Men jeg MÅ snart klare å rive meg løs fra dataen. ' Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ja Jeg må også finne på noe å skrive her først. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ja. For jeg tåler ikke tanken på at r2d290 skal få flere poster i denne tråden enn meg Og jeg må bare.... arg... rydde rommet snart :s Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ja. Jeg bare må lade mobilen. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Yess. Mobilen min må lades annhver time. :s Jeg må bare si at jeg er kjempe stolt av den rosa Hello Kitty PDA mobilen min^-^ Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå