Kea Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 KOmmer litt an på.. jeg liker å ha ting sortert, men er ikke alltid jeg gidder. Jeg bare må begynne å spise frokost om morgenen. Må du? Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ja, det må jeg også begynne med.. alt for dårlig på det Jeg må bare lese avisa før jeg kan begynne og arbeide Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg måtte, men må ikke da jeg ikke leser aviser lenger. Jeg bare må komme meg hjem til hybelen før lørdag kveld, må du? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Nei, jeg er hjemme jeg Jeg bare må hente en pakke fra posten Må du? Endret 8. april 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nop. Jeg må åpne sylinderen på moppen til helga.. Må du? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nei, har ikke moped. Jeg abre må irritere meg over at ting endrer seg hele tiden. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 nah, endringer fryder Jeg må håpe læreren ikke kommer å tvinger meg til å jobbe Må du? Lenke til kommentar
cerice Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nei, eg håpar nesten litt læraren gjer det. Eg klarer i hvert fall ikkje komme i gang på eigenhand . Eg berre må dusje snart. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ja. Jeg bare må gjespe kjeven ut av ledd. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Au? Nei må ikke det... Jeg må ingenting akkurat nå! (Utrolig digg!) Må du? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 nei, jeg må skrive rapport på 5 sider (Vitsen?!) Jeg må spise mat nå må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ja. Vaske klær, vaske hus, spise noe og komme meg bort herfra. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nei Jeg bare må øve til samfunnsfag prøven til i morgen snart -_- Må du? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nesten, har Naturfag, men det er så lett så tror jeg tar hukommelsen i bruk (uansett om det er over en måned siden sist). Jeg bare må slækken i morra etter skola må du? Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nei, må trene Jeg bare må si at Stine Marie i PH er utrolig irriterende... Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ja. Så absolutt. Og en bitch av dimensjoner, samt dramaqueen og sau til tusen. Og et horribelt menneske generelt. Jeg bare må legge meg snart. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nop.. Jeg må syns synd på alle dem som faktisk sitter å ser på paradise hotel.. Må du? Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nei, det eier Jeg bare må syns synd på de som ikke ser på Paradise Hotel Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nei, vi er heldige. Jeg bare må synes synd på meg selv og søstrene mine når jeg ser dette: http://www.youtube.com/watch?v=zJr5bRj1U4I Må du? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nei, siden jeg ikke kan se noe som helst på YouTube takket være det horenettet vi har her. Jeg bare må gå hjem tidlig i dag. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå