Datasmurf Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nei, spiser pølse. Jeg bare må se en rockumentar med DumDum Boys og Bel Canto nå. Må du? Lenke til kommentar
Chieftec_master Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) må ingenting jeg Endret 4. april 2010 av Chieftec_master Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det må forsovet ikke jeg heller, men virker ganske kjedelig :\ Jeg må spise kanelsnurrer nu snart <3 Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nei, jeg må spise muffins. Jeg bare må gaule og headbange når jeg sitter og hører på musikk for meg selv. Må du? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nei. Blir mer gauling og hamring på tastaturet når noe går dritt i BC2:P Jeg må på jøbb i mørgu (Faaack) Må du? Lenke til kommentar
Nevrokusti Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Nop, jeg går på skole. Jeg MÅ pelle av skorpe hver gang jeg får sår Må du? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ja, irriterende as hell. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det, skorpa hjelper jo såret å gro, så å plukke den av blir litt som å motarbeide kroppen. Menmen, mennesker er rare dyr. Jeg bare må spise vafler når jeg kommer hjem i dag. Må du? Lenke til kommentar
cerice Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nja, berre om nokon andre lagar dei til meg. Eg berre må kjøpe nytt headset. Må du? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nei, har fortsatt det gamle HS-1000 Jeg må spille litt CS igjen... må du? Lenke til kommentar
cerice Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nei, klarer meg uten. Eg må ha endå ei kopp kaffi. Må du? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nei, jeg liker ikke kaffe. Jeg bare må spille litt WoW i dag. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Never.. Jeg må prøve å følge litt med snart :\ Må du? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Never.. Jeg må prøve å følge litt med snart :\ Må du? naaai må begynne å jobbe, surfa mine 15 minutter for å psyke meg opp nå. må bare kjøpe noe elektronisk i dag, må du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg bare MÅ fortsette og spise potetgull hvis jeg først tar en munnfull. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nop, tar en slurk cola så går det suget vekk.. Jeg må ned i kantina etterpå.. Må du? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Opp i kantina. Jeg bare må skrive en fremføring før neste time må du? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) naaii, jeg MÅ bare finne et plaster (serviett og strips fra serverrommet var jævlig upraktisk) må DU? Endret 7. april 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Nei, jeg må ikke det. Jeg bare MÅ si at jeg syns en del av sakene som blir diskutert i Politikk og Samfunnsdelen av forumet er ganske interessante. Må du? Endret 8. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvis jeg tar meg bryet til å lese gjennom så skal jeg sikkert klare å finne èn intresant ting. Jeg må ned til havna å ta noen bilder nå snart... Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Nei, batteriene mine er til lading. Alle tre faktisk. Jeg bare må sortere alt jeg kommer over. Må du? Endret 7. april 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå