Avløpsrens Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Nei. Jeg bare må vite om Kuroi-Neko blir neste som svarer i denne tråden, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 HAHA. Nei for jeg vet at jeg blir det. Såklart. Jeg MÅ bare si til mitt forsvar at jeg jobber meg opp mot en rekord her^-^ Må du? NEI? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg må ikke. Jeg bare MÅ gratulere deg med førsteplassen. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 JAAAA JEG ER FAAN MEG KONGEN Jeg må bare inrømme at jeg er lei denne tråden nå ): Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg klarer ikke la være å poste her. Stopper du, blir jeg kongen av denne tråden også ^^ Jeg bare må oppfordre alle til å poste mer i RPP v2.0, må du? Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg har bedre ting å gjøre. Jeg bare må utsette alle oppgaver til det er for seint, må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, konstant Jeg bare må laste ned musikk for å finne noe jeg liker og siden kjøpe CD-er av bandet, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Neh. Egentlig ikke. Jeg må bare legge meg nå. må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg er for full av følelser og tanker. Jeg bare må insistere på at gammel Nightwish er mye bedre enn Once og alt som fulgte dens fotspor. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 ^nei, jeg må ikke jeg må bare ta et glass brus om det står brus i kjøleskapet. Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) nei, det må jeg ikke. Jeg bare MÅ si meg overrasket over at dere har konkuranse, og teller hvem som har flest poster i denne tråden (har du virkelig telt alle, eller finnes det noe statistikk?) :S må du? Endret 9. juni 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 HAHA^-^ Nei altså.. På Mine Inlegg. Så står det hvor mange som har postet i tråden. Også kan du trykke på tallet og se lista. Men Ja. Jeg må si at jeg også er overratsket over hvor teit det egentlig er. og jeg MÅ bare på skolen i morgen ): Må du? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Nei, for jeg har ferie Og jeg må bare fortelle hele verden at jeg har sommerferie, og fikk det for 1 uke siden. må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Nei ): Jeg må bare holde ut på skolen 2 uker til. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Jepp, må nok det... Må spille litt cs i dag..Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Nei. (takk Kurou-Neko jeg er faktisk på andreplass ) Jeg bare MÅ på skolen nå. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Er på skolen..(4 timers nynorsk prøve akkurat nå ) Jeg MÅ begynne på stilen snart! Må du? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Nei. Jeg bare må spise noe snart. Må du? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Nei. Jeg bare må spise noe snart. Må du? jepp. Jeg bare må nevne igjen at jeg har sommerferie. må du? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Nei. Jeg bare må spise noe snart. Må du? jepp. Jeg bare må nevne igjen at jeg har sommerferie. må du? nei. -.- jeg bare MÅ være sint fordi vi ikke har sommerferie.. MÅ du? -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå