Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja.. såklart^-^ Og jeg MÅ prøve å kontakte glemte venner gjennom det siste året i sommer. Må du? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei. Eg må jobbe som faen på skulen i mårra (siste dag før eksamen). Må du jobbe som faen på skulen i mårra? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nope. Må ikke på skolen i morgen. Må du? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei. Jeg må på do. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei. Var nettopp på do. Og nå må jeg ha noe å drikke. Må du? Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei Jeg må sitte lenge oppe inatt med eksamen, Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 neeei 0 eksamen på meg^-^ Jeg må bare være sent oppe i natt Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg er ødelagt. Jeg bare må få ut sinnet mitt nå, så begynne å trene, komme i form og begynne på kickboksing så jeg kan klå en stækel! Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 HAHAH. Nei. Men jeg MÅ bare lure på hva den såkalte stækelen har gjort? Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, for jeg vet så innmari godt hva stækelen har gjort. Jeg bare må skrive noe nå, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jepp. Jeg må bare fullføre den tidligere nevnte drømmen av å ligge på toppen av postere i denne tråden. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Så lenge jeg er på topp 10 er jeg fornøyd. Jeg bare må publisere ordene jeg så langt har skrevet, både bloggen og diktet, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hmmm. nope. Jeg må bare dusje snart. /: haha. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg dusja i går, orker ikke dusje hver dag, jeg er lat, jeg sover og maler. Alt jeg gjør. Jeg bare må snakke med noen før jeg blir gal, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nja. Nei. Snakka nettopp med noen på tlf^-^ Jeg MÅ bare lese ut den boka jeg har holdt på med i flere år snart. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg pleier å lese ut bøkene mine relativt fort. Veldig kjedelig egentlig, det lengste jeg har nytt en bok var 3 år. Da jeg leste LoTR på norsk. En bok per film. Hadde lest den på engelsk og dansk før da Jeg bare må få penger snart, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja ): Merker jeg ikke har så god råd lengre. Jeg MÅ få meg en jobb snart. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, jeg har fått jobb. Male huset hjemme og hos farmor, samt bære stein og rydde og kaste og andre ting som sliter fælt på psyken til en stakkars samler som avskyr å kaste noe. Jeg bare må påføre lipsyl på leppene mine hele tiden fordi jeg føler de er tørre og sprukne selv om de ikke er det. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Faktisk så må jeg nesten det. Bare at det er Mentholatum. Må må bare sove snart alikevel /: Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg bør, men klarer nok ikke å sove med det første. Jeg bare må ut å vente mer steam. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå