Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nei ): Har ikke jobb. Hadde en uke men.. det funka visst ikke. Så jeg bare MÅ få meg en jobb. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, jeg har fått jobb. Male noen rekkverk og en vegg her hjemme og så dra til Stavanger og jobbe for farmor. Male noen rom og flytte rundt på masse ting og tang og kaste ting (eek! Jeg takler ikke å kaste ting). Jeg bare må skaffe noen tusen på en uke. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Skulle gjerne det men vet ikke hvordan Jeg må bare på stranda i morgen^-^ Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, jeg liker meg ikke på stranda, jeg foretrekker innsjøer og slikt, skog og svaberg på fjellet Jeg bare må google litt etter flere bilder av vakreste Mana, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nei.. Mana? HVEM? Nei tror ikke det. Jeg må bare.... hmm.. begynne å finne på noe skikkelig å skrive her! Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Mana, vakreste mannen Ja, jeg går tom for ting å skrive Jeg bare må klø på myggstikk, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Altså? Hva? Er det en mann? hmm... tøff uansett Jeg må bare lure på om det er en mann? Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, for jeg vet det er en mann. En av de vakreste mannfolka jeg vet av, han er skikkelig pen Jeg bare må overtale en kompis til å ta seg en tur fordi jeg kjeder meg sånn her jeg sitter, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Haha. Ja skulle gjerne vært en tur ute.. men ingen som gidder.. Men nå ser jeg på Americas got talent.. og det MÅ jeg. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, jeg liker virkelig ikke slike programmer. Eller TV generelt. Noen unntak eksisterer, som Simpsons, Family Guy og Norge Rundt Jeg bare må høre visse sanger på repeat i en liten evighet, som f.eks. Coca-Cola Christmas Theme fra 00:00 01.12. til 23:59 31.12. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Hihi. Nei har ikke noe spesielt fetisj på det Neida. Men jeg MÅ bare høre på Ghosts - Stay the night nå om sommern^-^ Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, har ikke engang hørt om sangen. Jeg bare må spille luft-trommer når jeg hører Pelle Parafins Bøljeband, må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Nope. Jeg bare MÅ stå opp med en gang vekkerklokka ringer. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Nei, veldig, veldig sjelden. Jeg skrur den stort sett av i søvne, selv når jeg setter den på skap og slikt. Jeg bare må ha en sigg nå. Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Nei, er avhodende for tobakk. Jeg bare MÅ hoppe i fallskjerm og/eller fly paraglider i løpet av livet mitt. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Nei, ikke faen, jeg liker ikke høyder. Begynner å skjelve og hallusinere bare jeg står på ei gardintrapp og maler. Jeg bare må komme meg ut og drikke i kveld, må du? Lenke til kommentar
Almenning Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Nei. Eg berre må drikke litago Endret 7. juni 2008 av Almenning Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 du pressiserer ingen tidsrom, så ja. Må det hver gang jeg har lyst på det. Jeg bare MÅ gjøre noe gøy i sommer. må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 JAAA^-^ Jeg MÅ bare ut å reise ett sted i sommer. Må du? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 nei.. Være hjemme for en gangs skyld. jeg MÅ slappe av i sommer.. MÅ du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå