2ball_ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei er ikke noe særlig sulten tidlig på morgenen jeg må drikke, må du? ja.. jeg MÅ handle til helgen.. MÅ du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei egentlig ikke.. Men jeg MÅ bare prøve å være sosiel denne helgen. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Absolutt ikke. Jeg har vært sosial nok de siste ukene til å kunne stenge meg inne på rommet mitt med Baldur's Gate og Red Alert hele helgen med god samvittighet. Jeg bare må lese nettegneserier. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Haha. Genialt. Men ja egentlig så er jeg ganske glad i det^-^ Så JA. Jeg må bare gi mat til hunden før den dør nå ): haha. neida. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, jeg har ikke hund ... Enda. Jeg bare må spise noe nå, ellers dør jeg for jeg har ikke spist ordentlig på så lenge at det gjør vondt i magen Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg lager meg mat nå^-^ Også MÅ jeg bare bli på topplisten av de som poster i denne tråden. Tror jag har tvangstanker om akkuratt det i akkuratt denne tråden. Må du? (håper ikke det) hoho. Endret 6. juni 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, heldigvis ikke. Jeg bare MÅ poste bilder i RPP2 og være den med flest poster og bilder der, tvangshandling I say, samt at jeg bare MÅ være blant topp 3 postere i DNFK. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nope.. Har bare tvangstanker på en tråd. Men jeg må skjekke Mine Inlegge i hvertfall en gang i timen føler jeg. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja, og også Nettby, Facebook, Myspace og deviantArt. Jeg bare må spise burger nå, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei jeg spiser faktisk noe tapas dritt^-^ Men jeg må bare ha noe drikke før halsen min brenner opp.. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, pappa gav meg nettopp en iskald øl. Gjorde godt til burger, dog, ikke det at øl er min favorittdrikke, jeg tar heller en glasscola jeg Jeg bare må finne en måte å rippe alle kassettene mine til MP3 snart, må du? Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, må egentlig ikke siden jeg er en pirathavna nedlaster. Jeg skal på do, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja faktisk litt. Jeg MÅ se på Two and A Half men akkuratt nå. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Absolutt ikke, ikke ser jeg TV og ikke laster jeg ned serier heller. Dog jeg gjør et unntak i kveld for jeg bare MÅ se Norge Rundt, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Haha. Nope^-^ Men jeg MÅ se Amerikanske talenter.. for det er vel i kveld? ja tror det. Må du? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Niks, ikkje akkurat. Eg bare må ut i solen snart, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja jeg tror nesten det. Jeg må ihvertfall ut å kjøre litt snart. Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei, for jeg har ikke lappen og scooteren er død. Jeg må finne en kassettspiller og spille av de gamle Lakrislåter-kassettene mine for å mimre, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hihi. nope. Men jeg MÅ finne meg ett sted å være snart. lei av å være hjemme ): hihi. nope. Men jeg MÅ finne meg ett sted å være snart. lei av å være hjemme ): Må du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja, familien min går meg på nervene. Jeg bare må jobbe i kveld riktignok : < Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå