Kuroi-Neko Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Jepp. Tydeligvis. Og jeg MÅ Bare bade på skolen i morgen^-^ Må du? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Tror ikke det blir noe bading på skolen nei Jeg må bare se den neste lost episoden selv om jeg egentlig ikke har fulgt med på de siste episodene, må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 usj nei. er ganske lei lost nå. Men jeg MÅ bare se den siste episoden av Tila Tiquila på Lørdag. Bare for the lulz.^-^ Må du? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 nei. vet ikke hva det er :/ jeg MÅ ha riktig rekke følle på kortene i kort holderen frikort på buss/bigitekort/7bakkort/busskort) må du?(da får jeg sjokk!) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Ja faktisk! Må Se på tv nå! Må du? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 nei må nok ikke det. jeg MÅ legge meg nå!! må du? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 ja jeg må det, men jeg må bare sitte oppe å se litt serier først!!! må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Spørs litt på hva du mener med serier^-^ Jeg ser på anime nå. Og jeg MÅ bare fortsette med det litt til. Må du? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Nei! Anime er for barn! Jeg må bare læmp!(snus oppi leppa uten å bake) Må du? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 nei, snus æsj Nå må jeg seriøst legge meg! må du? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 nei, snus æsj Nå må jeg seriøst legge meg! må du? nei. jeg må det samme som adda må du?(men jeg har porsjon) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har stått opp for leeenge siden Jeg må holde meg våken, må du?! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jepp og akkuratt nå sliter jeg veldig med det egentlig Jeg må bare IKKE på skolen i morgen^-^ Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Det må jeg Jeg bare må glede meg til ferien. Må du? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) hmm ferie e vel så som så... ikke så veldig keen på det egentlig jeg MÅ nyse, MÅ du? Endret 5. juni 2008 av MaSo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Gleder meg ikke noe spessielt, mange jeg ikke kommer til å se igjen.. Jeg må bare se en episode med sopranos nå Må du? Edit: For sein, men må ikke nyse nei, men det kommer nok. Jævla pollen allergi.. Endret 5. juni 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Hoho. Nei slikt holder jeg meg for god for Neida. Men jeg MÅ bare sove nå^-^ Må du? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Nei, må gjøre ferdig en lekse i KRL.. -.- Jeg bare må bade i fjorden i morgen.. :!: VARMT I SJØEN! (Det var 60 grader i sola her i dag) MEN må du? ^^ Endret 5. juni 2008 av ZeroZ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Ja jeg tror nesten jeg skal bade i hvertfall^-^ Og jeg må bare spise noe nå! :o Må du? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Nei er ikke noe særlig sulten tidlig på morgenen jeg må drikke, må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå