Slimda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Neh. Jeg bare må nyte ukens første kakaokopp. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei. Men har lyst Jeg må bare drikke vann. Må du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Neh. Jeg bare må nyte ukens andre kopp kakao! Må du? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det hadde ikke gjort noe. Jeg må høre på preik om at krigsbilder kan gi psykiske reaksjoner på skolen. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Haha. Jezzzz. Fho Sho. Jeg må bare prøve å følge med i timen. Må du? Endret 9. februar 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, men jeg klarer ikke. >_> Jeg må ringe å tvinge kjæresten til å stå opp og gå på skolen Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nope. Kjæresten kommer seg på skolen om mårran selv^-^ Jeg må bare huske på matteprøva i mårra. Må du? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Haha, ja nå må jeg det. Takk for opplysninga. Nå MÅ jeg øve til matteprøve ikveld. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Neh. Gidder ikke det. Har jo tross alt vært i timene :3 Jeg må bare grue med til 3 timer samf fag. Må du? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg syns ikke Samfunnsfag er noe ille. Er verre med to timer norsk med albinoThomas. Så jeg må grue meg til det isteden. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jah. Alltid liker gøy .__. Jeg må bare prøve å få med meg denna lekse dritten. Må du? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har allerede gått glipp av det. Jeg må be deg fortelle meg hvafaen det er Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Neh, har ingen behov for å vite det... Jeg må chille på Spotify nå.. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei. Jeg bare må. Må du? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja. Jeg bare må sjekke itavisen.no hver dag. Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Heh, nej må nok ikke det... Jeg må trene på Spenst på onsdag eller torsdag Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei. Trene hva er det? Jeg må bare finne meg en annen sittestilling snart. Men gidder ikke. Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja Jeg må bare legge meg snart. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nja. Men kommer nok ikke til å få sove før rundt 2 uansett Jeg må bare prøve å bli flinkere til å sove om natten i stedet for om dagen... Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jupps Jeg må gå på skolen i mårra, å komme hjem etter 15 min å sove Må du? Trene er det jeg gjør for å se sexy ut den dagen jeg møter deg vett'u <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå