Hayabuuza Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nei. Jeg må skru av pcen nå for NÅ skal jeg legge meg;P Endret 4. desember 2008 av Potetgull96 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Det må ikke jeg. Enda. Jeg må se resten av denne ukens Prison Break episode. Må du? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 nei eg må bare høre på klovner i kamp! må du? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nei! Jeg bare må åpne alle lukene likt på julekalenderen så jeg får spist sjokoladebitene. Må du? Lenke til kommentar
safags Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nei Jeg må legge meg men først, lese på nami tentamen og gym tentamen :S Må du? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nope. Jeg bare må surfe etter nye tråder her på diskusjon.no når jeg kjeder meg. Må du? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Til vanlig ja, men ikke akkurat nå... Jeg bare må legge meg nå, sikkerhetskurs med jobben i morra tidlig Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nope. Jeg bare må skrive litt tullball i denne tråden så jeg får flest mulig tråder etter hverandre i listen "Mine innlegg". Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 haha. neeei. men siden det er så tidlig og det er få pålogga kommer jeg nok til å få det. Jeg må bare dra til bergen i dag^-^ Må du? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nope... Jeg må se om jeg kan få skrapa sammen no snø å få stått litt på brett i dag Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nope. I dag bir det chill. Jeg må bare spørre muttern om ho kan kjøpe kalinka til meg. må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nope, vet ikke hva kalinka er en gang. Jeg må bare spørre hva det er. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Det er 22% sprit. Og ganske ok. Jeg må bare kjede meg big time nå Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nja, litt. Jeg må på¨jobb i dag. Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 NOPE Helga fri jeg^-^ Jeg må bare til bergen i dag^-^ Må du? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nei er litt langt Må gjøre oppgave nå! MÅ DU?! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nah. Burde meeen. Jeg må bare sende meldinger med noen nå^-^ Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nei. Jeg må få meg noe å spise før jobb...hm Må du? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Noope. Men jeg må bare innom jobb å lage meg mat Må du? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Nei Jeg må høre på musikk. Må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå