r2d290 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Her skal man skrive ting man bare MÅ gjøre. Vi har alle sånne ting. Jeg f.eks: Jeg bare må Høre på musikk når jeg er på dataen. -------------------------------------------------------------------------------------- Bare i den lille forklaringen der tror jeg at jeg fikk dekka nok info om forumspillet slik at folk forstår det Det er bare for deg til å skrive enten "Ja" eller "Nei", for å så skrive en annen tiks/ting du må gjøre (-: So, here we go! -------------------------------------------------------------------------------------- Jeg bare MÅ få med meg hver eneste prisonbreak-episode. Må du? Endret 28. februar 2009 av r2d290 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Nei! Uggen mainstreamserie ;P Jeg bare må dobbeltsjekke alt tre-fire gangen når jeg bestiller ting på nettet Edit: Må du? Endret 6. april 2008 av jzono1 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nei. Jeg bare må se ferdig Stargate SG1. Må du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) nei, aldri sett det. Jeg bare må sjekke 2-3 ganger om jeg har med meg alt før jeg går til bussen (nøkkler, busskort, lommebok). Må du? Endret 6. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja (kun en gang). Jeg bare må på dass nå. Må du ? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Nei, det må jeg ikke Jeg bare må spise frokost før jeg drar på skolen. Må du? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ja, selv om jeg har dårlig tid(noe jeg alltid har). Jeg bare må sjekke om jeg har mobilen på meg når jeg bryter opp(fra skolen, bussen, hjemmefra). Må du? Endret 7. april 2008 av theMar Lenke til kommentar
Gahl Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, selv om jeg har dårlig tid(noe jeg alltid har). Jeg bare må sjekke om jeg har mobilen på meg når jeg bryter opp(fra skolen, bussen, hjemmefra). Må du? Ja. Eg bare MÅ skjerpe meg på skolen. Må du? Lenke til kommentar
Johari Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ja, selv om jeg har dårlig tid(noe jeg alltid har). Jeg bare må sjekke om jeg har mobilen på meg når jeg bryter opp(fra skolen, bussen, hjemmefra). Må du? Ja. Eg bare MÅ skjerpe meg på skolen. Må du? Nei, går ikke på skole Jeg bare MÅ høre på musikk i bilen, Må du? Endret 7. april 2008 av TGC Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nei... Eg berre må stappe busskortet i lomma kvelden før eg skal på skulen slik at eg ikkje gløymer det! Må du? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nei. Jeg bare må dusje hver dag. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) det må ikke jeg... holder meg til annen hver jeg BARE MÅ lavære å ta i dørhåndtak på offentlige toaletter edit2: kanskje vi for ordens skyld skal quote det som den før sa? Endret 7. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ikke jeg. Jeg bare må lese noe hvis jeg sitter lenge på dass og skyter rosiner. Endret 7. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ikke jeg. Jeg bare må lese noe hvis jeg sitter lenge på dass og skyter rosiner. kan jeg godt gjøre, men må ikke Jeg bare MÅ lese noe før jeg legger meg... Må du? Endret 7. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ikke nødvendigvis lese. Litt TV eller musikk fungerer også fint. Jeg bare må la bilen stå i gir når den står i ro (ikke håndbrekk), og helst revers. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kjører ikke bil, så det gjør ikke jeg. Jeg bare må ha lyd rundt meg (musikk/tv) hele tiden. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg bare må ha lyd rundt meg (musikk/tv) hele tiden. Det må nesten jeg og Jeg bare MÅ drikke minst 1 liter melk hver dag... (må ha det, bare må ha det). Må du? Endret 8. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ja faktisk! Jeg må bare bruke solbriller når jeg kjører bil og det er sol Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Det må ikke jeg. Jeg bare MÅ snakke med andre når jeg ser på film (også kino) :/ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 nei. eg bare må høre på musikk på skulen, må du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå