Henr-eve Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hellu folkens. Noen som har erfaringer med pcer som står "ute" ? Jeg tenker nemlig på å sette min fil servern min ut i garasjen. Men er litt engstlig for at det skal gå galt. Tenker jo at dette skal være permanent hele året. Kan det bli problemer med kondens eller noe på vintern?? Anny ideas? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 siden den utvikler varme bør ikke kondens bli noe problem, så lenge serveren alltid står på. Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Kondens legger seg på overflater som er kaldere enn luften, ikke overflater som er varmere. Det burde derfor ikke være problemer med kondens. Luftfuktighet kan derimot bli et problem hvis garasjen er lukket uten å være ventilert. Av andre ting ser jeg for meg at svært lave vintertemperaturer kan bli et problem - særlig for harddisken. Også er det jo risikoen for at en musefamilie flytter inn i garasjen og gnager på ting... Endret 6. april 2008 av Mr. Floppy Lenke til kommentar
Henr-eve Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Genialt! Takker for svarene . Driter jo egentlig om diskene tar kvelden etter en stund. Tar jo backup innimellom. Å disker koster jo ikke alverdens lenger:) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 og så lenge selve diskens temperatur ikke synker under 10grader tror jeg det bare er positivt med lav temperatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå