wil Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Halla. jeg bare lurer på om hvis mann har to harddisker den ene harddisken med windows og andre harddisken med linux, vil det krølle seg hvis man tar ut f. eks windows harddisken, jeg lurer på dette fordi at jeg hadde tenkt til å bygge en pc, som det skal være 2 harddisker hadde jeg tenkt, så lurte jeg på om det gikk an. det jeg mener er om det går an f. eks å sette linux harddisken i en annen maskin. Håper noen vil svare på dette Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Slik som jeg leser posten din blir svaret ja! Så lenge de to OSene bruker data som ligger på disken du fjerner har ikke dette noe å si.. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Spørs på hardwaren i den maskinen du setter den inn i i forhold til den maskinen du tok den fra. Dersom du bruker den harddisken som bootdisk, så kan det muligens krølle seg dersom hardwaren er forskjellig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 jepp, det var ca. det jeg mente ja. eller nei, det kommer kanskje til å bli krasj allikevel, for hvis man setter en harddisk med linux sammen med en harddisk som har windows, så er jo ikke maskina så smart at den bytter bootloader med en gang. eller kanskje den gjør det. men jeg håper det går. men jeg skal ikke prøve enda uannsett. Takk for svarene folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå