Gå til innhold

Bærbar datamaskin for Age of Conan

Urizk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne bærbaren, finner den ikke på noen nettbutikker.

Har også sett litt på Dell's XPS M1730.

Er litt over min prisklasse, men kan få råd til den med litt iherdig jobbing.

Lenke til kommentar

Dell XPS 1730 er vel en av de beste bærbare du får til spilling i den størrelsen og prisklassen. Med Nvidia 8800M GTX i SLIfår du svært god ytelse, sannsynligvis nok til å kjøre Age of Conan mer enn brukelig. Eneste problemet blir vel at batteritiden blir svært dårlig (kraftig maskin dette), og den kommer garantert til å være varm, hvilket betyr en del viftestøy.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Lurte bare på om noen kunne linke noen gode bærbare til å spille på i prisklassen 13.000-16.000. Blir ganske forvirret av å se over alle på nettbutikker. Og om noen har noen formeninger om de bærbare som Multicom bygger selv, de virker rimelige, men hvor bra funker de egentlig?

Lenke til kommentar

Systemkrav for AoC:

1.10 What sort of PC is required to play Age of Conan?

Required

Processor: 3GHz Pentium IV

RAM: 1GB RAM

Video Card: Shader Model 2.0 and 128MB ram, nVidia GeForce 6600

Recommended

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz (E6600) or better

Video Card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or better

RAM: 2GB or more

Enhanced for: DirectX 10, 64-bit processors, multi-core

Supports Parental Controls on Windows Vista

Link

Lenke til kommentar

Får de plass til desktop-prosessorer i en bærbar? Mektig..

Og G2SG har jeg selv. Den er brukbar til Battlefield 2142 og Frontlines: Fuel of War, men jeg tror den faller gjennom på Age of Conan.. Rett og slett for dårlig skjermkort. Ihvertfall med litt høvelige settings. Multicom PCen er jo å anbefale hvis de får plass til vanlig desktop-prosessorer. Aldri hørt om dette før. Ellers vil jo prisen overstige DELL XPS 1730 når du velger 2 GTX og OS. Dette er inkludert på XPSen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Får de plass til desktop-prosessorer i en bærbar? Mektig..

Og G2SG har jeg selv. Den er brukbar til Battlefield 2142 og Frontlines: Fuel of War, men jeg tror den faller gjennom på Age of Conan.. Rett og slett for dårlig skjermkort. Ihvertfall med litt høvelige settings. Multicom PCen er jo å anbefale hvis de får plass til vanlig desktop-prosessorer. Aldri hørt om dette før. Ellers vil jo prisen overstige DELL XPS 1730 når du velger 2 GTX og OS. Dette er inkludert på XPSen.

Ville nå tro at du skal kunne spille Age of Conan på ASUS G2Sg, jeg kan jo spille Lord of the Rings Online på Ultra High graphics med DX10. Ville nå tippe at jeg kan spille Age of Conan på Medium MINST.

(Kanskje du har en annen versjon av ASUS G2Sg enn meg)

Lenke til kommentar

DU bør virkelig velge en bærbar med minst et 8800m GTX-skjermkort til AoC. Ser mange som sitter på 8600m GT og ligende må kjøre spillet på low (riktignok beta ennå da men), og jeg blir ikke overrasket om systemkravene øker etterhvert som spillet får flere ekspansjoner etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...