Gjest Gutt19 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Må bare med en gang beklage, det blir nok opprettet alt for mange emner av denne typen. Men allikevel, jeg trenger hjelp! Jeg er 19 år gammel og gutt. Average looks, kanskje litt over. Hun er veldig pen, og ett år eldre (20 altså). Ut i fra dette hadde jeg aldri trodd jeg hadde særlig sjangs. Bær med meg litt til. Jeg traff henne på en fest i helga. Vi snakka en del, men gjorde ikke noe større ut av det. Tror kanskje det kunne blitt noe, men vi "kom fra hverandre" når jeg forsvant til nachspiel. OM det hadde skjedd noe, betyr ikke det at det hadde betydd noe egentlig, siden vi var begge ganske beruset. Uansett, jeg fikk mobilnr. hennes, og har skrevet en del meldinger med henne nå. Tingen er at jeg var sånn halvveis kompis med henne for et par år siden, og aner ikke om interessen hun kanskje har vist bare er fordi vi har felles bekjente og var venner engang (ikke nære venner) Er hun bare glad for å treffe igjen en gammel venn? Men på den annen side, vi var ikke så nære venner at hun burde være noe særlig glad for å se meg igjen. Jeg er forvirra. Jeg er veldig fresh i hele dette gamet, og vet ikke hva jeg skal tenke. Jeg tenker at jeg skriver her hvilke potensielle mulige tilnærmelser hun har gjort, så kanskje dere forstår dere bedre på henne. I går måtte jeg og noen kompiser vente på en ferje i flere timer. Jeg skrev dette til henne, hvorav hun skrev at hun var "hyper" og hadde lyst til å finne på noe. Jeg sa at jeg skulle hjem om halvannen time igjen, og at det var litt lite poeng for henne og komme til oss, elns. Da skrev hun "det hadde vært veldig kjekt å treffe deg igjen " En annen ting, som kanksje også var helt vennskaplig ment var; når hun skulle legge seg skrev hun "godnatt, og sov godt "kyssefjes". (Føler meg fjortis nå ) I dag har jeg snakket en del med henne på MSN. Det var forøvrig hun som ga meg hennes adresse, om det betyr noe. Det som jeg forstår minst av er at hun var veldig interessert i ting folk du bare blir kjent med, ikke pleier å være (tror jeg) Hun spurte meg om "har jeg søsken" og hva jeg har tenkt å gjøre i fremtiden, i tillegg til at hun fortalte hva hun skulle senere på dagen (etter at hun hadde spurt hva jeg skulle gjøre) OK, sorry igjen Dette ble altfor langt. Gidder dere ikke å lese alt forstår jeg det, men setter pris på generelle tips om hvordan jeg skal finne ut hvor landet ligger, på en måte Er langt i fra noen Don Juan, og har lite selvtillit på dette området, for ikke å snakke om peiling. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 det hadde vært veldig kjekt å treffe deg igjen det hadde vært veldig kjekt å treffe deg igjen " det hadde vært veldig kjekt å treffe deg igjen " det hadde vært veldig kjekt å treffe deg igjen " det hadde vært veldig kjekt å treffe deg igjen " tror du har en sjangs jeg Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Spørsmålet er ikke om hun liker deg eller ikke. Spørsmålet er om du er/var i stand til å framkalle de riktige følelsene i henne eller ikke. Akkurat det kan du vel lese mer om i PUA-tråden. Lenke til kommentar
Gjest Gutt19 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Spørsmålet er ikke om hun liker deg eller ikke. Spørsmålet er om du er/var i stand til å framkalle de riktige følelsene i henne eller ikke. Akkurat det kan du vel lese mer om i PUA-tråden. Har skumlest litt der. Er ikke helt komfortabel med å tenke på "prosessen" på den måten dere gjør, føles litt vel kynisk og analytisk. Men skal se lese litt nøyere. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Spørsmålet er ikke om hun liker deg eller ikke. Spørsmålet er om du er/var i stand til å framkalle de riktige følelsene i henne eller ikke. Akkurat det kan du vel lese mer om i PUA-tråden. Har skumlest litt der. Er ikke helt komfortabel med å tenke på "prosessen" på den måten dere gjør, føles litt vel kynisk og analytisk. Men skal se lese litt nøyere. Som Neil Strauss aka «Style» sa på Først & Sist: Det er kynisk, men kynisk om menn, ikke om damer. Det er uansett greit å forstå hva som foregår når man er usikker. Lenke til kommentar
Gjest vgvggvgvg Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Når var Style på Først&sist? Ligger det ute? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er ganske åpenbart at hun liker deg... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Når var Style på Først&sist? Ligger det ute? http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/161919 Ca. halvtimen uti. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hun viser ihvertfall interesse, men jeg kjenner til jenter som flørter med alle uten at det betyr noe også. Også de som skal bli kjent med alle og hele tiden utvider nettverket sitt og derfor maser ganske mye og sånn som kan få den andre til å tro hun er interessert. Det kommer vel kanskje litt ann på hvordan hun er som person. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Be henne med ut på neste fest og seal the deal! No doubt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå