Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei! Jeg har fra før en Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch, Linux (WRT54GL)og en bærbar med LINKSYS WIRELESS G NOTEBOOK ADPT W/ SPEEDBOOSTER (WPC54GS), nå skal den stasjonære og opp på trådløst nett. Vil LINKSYS Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g SpeedBooster, WPA/AES (WMP54GS) fungere fint med dette oppsettet? Er det slik som med WRT54GL at jeg her og bør lete opp en GL eller GS modell fremfor G? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvis du velger et kort med speedbooster (GS) vil du kunne få større makshastighet (30-40%?). Ellers kan du vel stort sett bruke hva som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Så skal man også ta slike "speed-teknologier" med en klype salt. De gjelder mer eller mindre kun med optimale forhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Takk takk! Nå er den uansett i hus. Viste seg at Linksys fortsatt ikke har lagt ut drivere til 64 bit vista, men vista ordnet det selv ved å finne chippen. Vet ikke helt hva det der speedboostgreiene er og merker sikkert ingenting til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det skader ikke å prøve. D-Link har noe lignende som jeg kjører på, uten at jeg merker særlig forskjell av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå