NeW_PrO Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hei, når jeg spiller spill og sånnt, synes jeg at det lagger ALT for mye for denne PC-en! Jeg kjøpte den for 2 måneder siden, det er en bærbar en, men de er vel like bra? Jaja, her er systemet mitt: Windows Version: Windows Vista Home Premium System: Produsent: Acer Modell: Aspire 5920G Klassifisering: 4,5 Windows-opplevelsesindeks Prosessor: Intel® Core2 Duo CPU T5450 @ 1.66GHz 1.67 GHz Minne (RAM): 2046 MB Systemtype: 32-biters operativsystem Grafikk: NVIDIA GeForce® 8600M GS 256 MB Turbocache (Opp til 1024 MB!!! ) +++ jeg har ALLTID bare 2 programmer som er igang da jeg spiller: AVG Free 7.5 og Steam. Allikevel ligger minnebruker på 68%, og prosessbruken på 80% når jeg spiller, har følgt en hel haug med tutorials på youtube (Hadde virus før, men har tatt Acer eSystemRecovery nå, så d er vekk.) Takker for alle svar Og btw, kan noen gi meg en tutorial om hvordan jeg kan skifte/legge til mer ram på en BÆRBAR PC? Og Btw: kan Endret 6. april 2008 av NeW_PrO Lenke til kommentar
ducA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 kommer ann på hvilke spill du spiller?? kan være det er skjermkortet og. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Vel, for å være ærlig så er jo ikke den maskinen så voldsomt sprek for en spillmaskin da. Den er vel någelunde ok for en bærbar kanskje, men ikke i sammenligning med en stasjonær. Både prosessoren og skjermkortet er jo rimelig mid-end greier. Det trenger jo ikke å være et problem om du primært kjører litt mindre krevende spill, men å spille eksempelvis Crysis eller noe i samme klasse på denne maskinen så må du bare regne med at det går rett i dass nesten uansett grafikkinstillinger osv. Det hadde jo hjulpet å vite hva det hakket på, så vi hadde noe å måle mot. Det hadde også hjulpet at du tok en 3dmark måling. -Stigma Endret 6. april 2008 av Stigma Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Vel, for å være ærlig så er jo ikke den maskinen så voldsomt sprek for en spillmaskin da. Den er vel någelunde ok for en bærbar kanskje, men ikke i sammenligning med en stasjonær. Både prosessoren og skjermkortet er jo rimelig mid-end greier. Det trenger jo ikke å være et problem om du primært kjører litt mindre krevende spill, men å spille eksempelvis Crysis eller noe i samme klasse på denne maskinen så må du bare regne med at det går rett i dass nesten uansett grafikkinstillinger osv. Det hadde jo hjulpet å vite hva det hakket på, så vi hadde noe å måle mot. Det hadde også hjulpet at du tok en 3dmark måling. -Stigma Folka på butikken sa jo at den var en "Spille PC" :O:O:O Dessutn har jeg spillt crysis på den, gikk ikke i dass... bare lagga like mye som de andre spillene.. Lenke til kommentar
ducA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 folka på butikken vet ingenting, de fleste. Ta å last ned 3dmark06 og post eller si hva scoren din ble der?? men tror nok cpu og skjermkortet holder deg tilbake. Lenke til kommentar
NeW_PrO Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 folka på butikken vet ingenting, de fleste. Ta å last ned 3dmark06 og post eller si hva scoren din ble der?? men tror nok cpu og skjermkortet holder deg tilbake. Hvor laster jeg ned d, og hva er d? Lenke til kommentar
ducA Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det er en såkallt 3dbencmark, som er laget for og måle "ytelsen" til PC-er. du finner lenker på futuremark.com som er det selskapet som lager disse syntetiske testene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå