Gå til innhold

Alt for høyt minnebruk og for lite FPS i spill!

NeW_PrO

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg spiller spill og sånnt, synes jeg at det lagger ALT for mye for denne PC-en! Jeg kjøpte den for 2 måneder siden, det er en bærbar en, men de er vel like bra?

Jaja, her er systemet mitt:

Windows Version:

Windows Vista Home Premium

System:

Produsent: Acer

Modell: Aspire 5920G

Klassifisering: 4,5 Windows-opplevelsesindeks

Prosessor: Intel® Core2 Duo CPU T5450 @ 1.66GHz 1.67 GHz

Minne (RAM): 2046 MB

Systemtype: 32-biters operativsystem

Grafikk: NVIDIA GeForce® 8600M GS 256 MB Turbocache (Opp til 1024 MB!!! :))

+++ jeg har ALLTID bare 2 programmer som er igang da jeg spiller: AVG Free 7.5 og Steam. Allikevel ligger minnebruker på 68%, og prosessbruken på 80% når jeg spiller, har følgt en hel haug med tutorials på youtube (Hadde virus før, men har tatt Acer eSystemRecovery nå, så d er vekk.)

Takker for alle svar :)

Og btw, kan noen gi meg en tutorial om hvordan jeg kan skifte/legge til mer ram på en BÆRBAR PC?

Og Btw: kan

Endret av NeW_PrO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, for å være ærlig så er jo ikke den maskinen så voldsomt sprek for en spillmaskin da. Den er vel någelunde ok for en bærbar kanskje, men ikke i sammenligning med en stasjonær. Både prosessoren og skjermkortet er jo rimelig mid-end greier. Det trenger jo ikke å være et problem om du primært kjører litt mindre krevende spill, men å spille eksempelvis Crysis eller noe i samme klasse på denne maskinen så må du bare regne med at det går rett i dass nesten uansett grafikkinstillinger osv.

Det hadde jo hjulpet å vite hva det hakket på, så vi hadde noe å måle mot.

Det hadde også hjulpet at du tok en 3dmark måling.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Vel, for å være ærlig så er jo ikke den maskinen så voldsomt sprek for en spillmaskin da. Den er vel någelunde ok for en bærbar kanskje, men ikke i sammenligning med en stasjonær. Både prosessoren og skjermkortet er jo rimelig mid-end greier. Det trenger jo ikke å være et problem om du primært kjører litt mindre krevende spill, men å spille eksempelvis Crysis eller noe i samme klasse på denne maskinen så må du bare regne med at det går rett i dass nesten uansett grafikkinstillinger osv.

Det hadde jo hjulpet å vite hva det hakket på, så vi hadde noe å måle mot.

Det hadde også hjulpet at du tok en 3dmark måling.

-Stigma

Folka på butikken sa jo at den var en "Spille PC" :O:O:O

Dessutn har jeg spillt crysis på den, gikk ikke i dass... bare lagga like mye som de andre spillene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...