Gå til innhold

Hjelp til valg av nytt skjermkort

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg står for tur og bytte ut mitt msi gf 7950gt pga at det hakker mye på medium grafikk i crysis. da tengte jeg på xfx 8800gtx skjermkort. Disse er jo overklokket fra fabrikk og har veldig god kvalitet. Kom jerne med forslag til skjermkort, ikke fra komplett. Og ikke radeon. kun geforce.

venligst ikke klag på skrtivefeil, og for de som tror jeg er en drittunge pga at jeg har skrivefeil, så er jeg 16år.

har en 1000w strømforsyning fra microplex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp deg heller et 8800 GT 512mb!

mye bedre pris/ytelse! Det er nesten like bra som 8800GTX, men mye billigere.

Og ingen bryr seg om du har skrivefeil :p

takk for svar, men kan dette dra crysis på fult uten hakking? jeg kjører windows xp. grunnen til at jeg vil ha et gtx kort er at jeg ikke vil inn i samme kipen som jeg er med mitt 7950gt. jeg kjøpte pcen i fjor og nå skal jeg skifte ut strømforsyning og skjermkort..

jeg hadde noen skrivefeil i et annet forum, der komenterte de på skrivefeil enda det var e pcdiskusjon.

Lenke til kommentar

takk for svar, men kan dette dra crysis på fult uten hakking? jeg kjører windows xp. grunnen til at jeg vil ha et gtx kort er at jeg ikke vil inn i samme kipen som jeg er med mitt 7950gt. jeg kjøpte pcen i fjor og nå skal jeg skifte ut strømforsyning og skjermkort..

jeg hadde noen skrivefeil i et annet forum, der komenterte de på skrivefeil enda det var e pcdiskusjon.

det er ingen single grafikkort per dags dato som kan dra Crysis på fullt uten hakking :p

OT @ napalm: stilig bilde :thumbup:

edit: leif

Endret av a-z
Lenke til kommentar

det er ingen single grafikkort per dags dato som kan dra Crysis på fultt uten hakking :p

OT @ napalm: stilig bilde :thumbup:

Det var rart, for en kompis av meg kjøpte seg et gainvard 9600gt og han drar det på fult uten hakking. den hakkingen som er er isåfall minimal. jeg la ikke merke til noen hakking i alle fall! :p

Lenke til kommentar

har mine tvil, Crysis er slikt at du kan spille det med 30 fps, og det føles slik at det ikke hakker, det bare går saktere. gå i consoll når du spiller (trykk på "|"-tasten), og skriv r_displayinfo 1, og trykk enter

og hvis du lurte, jeg får ikke noe bra i Crysis med GX2 :p men den blir begrenset av prosessoren min, så håper det vil forbedre seg når jeg har skaffet meg Q9550

Endret av a-z
Lenke til kommentar
Du kan jo kjøpe deg 9800GTX.. Er ikke så fæl pris på det, billigere enn 8800GTX noen steder tror jeg. Koster noe med 2600kr på Amentio.no

ja, på www.shg.no kostet 8800gtx 2600kr og da lå 9800gtx på 200kr mer enn 8800gtx. nå er det sånn at jeg vil ha xfx forde at de er overklokket fra fabrikk og at de har veldig bra kvalitet.-

Endret av datafreak15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...