Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei, For litt over en måned siden kjøpte jeg en Dell XPS M1330. Laptopen i seg selv er helt rå, men angrer litt på kjøpet da jeg nesten ikke bruker maskinen. Så jeg vurderer nå å selge den, men usikker på hvor mye jeg kan få for den / burde legge den ut for. Hardware: - Intel C2D T7250 2GHz - 3GB 667 MHz DDR2 - 200GB HDD - 7200RPM - NVIDIA GeForce 8400M - 128MB minne - 13" LED skjerm med innebygd webkamera Også alt det andre standard greiene - WLAN, Ethernet, DVD-brenner osv. Vista Home Premium pluss ymse software som fulgte med. Når jeg kjøpte maskinen kostet den ca. 11.500,-. Maskinen er i tipp topp stand. Man kan vel nesten ikke se at den er brukt. Så hva tror dere ? - kan jeg få solgt denne ? Jeg håper ihvertfall at jeg kan få igjen 8.000,- for den. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Helt umulig å svare på. Eneste som er sikkert er at du kan få solgt den Surt at du angrer allerede, så håper du får litt igjen for den. 8000,- bør absolutt være mulig mtp nypris. Men når det finnes så mye å velge i, samt at prisene på nye maskiner synker omtrent daglig, så er man prisgitt at man finner en kjøper som "gidder" betale litt for en brukt maskin. Prøv Bruktmarkedet her inne. Good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå