varmit Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jogger 2-3 ganger i uka, men da rundt 7-8km. Det er ikke problem å jobbe i sakte tempo til rundt 1 mil, men dersom jeg skal skru opp tempoet noen hakk og jogge/springe 2-3km, får jeg litt problemer. Hovedsakelig med pusten. Hva eller hvordan bør jeg trene for å få opp kondisjonen på de litt kortere turene? EDIT: Når jeg tenker over det, bør jeg bli bedre til å varme opp. Men har dere andre treningsråd? Endret 6. april 2008 av varmit Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Intervalltrening, 4x4, gerilja, noe slikt Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Intervall trening er det beste for å forbedre kondisjonen . Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ligger på cirka samme nivå. har kjørt gerilja trening i ca 2 uker (3 ganger per uke) og kjenner faktisk en merkbar bedre kondis... Ufattelig effektivt og ikke fult så tidskrevende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå