AfterGlow Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Filmlegenden ble 84 år gammel. Les mer Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvil i fred. Herlig skuespiller. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 NOOOOES!!!! Ben Hur må ha vært en av tidenes beste filmer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dibs på gønneren hans! R.I.P. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvil i fred. Herlig skuespiller. Så! Hvilke episke prestasjoner legger du da til grunn? Hvil for all del i fred. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 NOOOOES!!!!Ben Hur må ha vært en av tidenes beste filmer På sin tid var filmen dritgod, men som en som er såpass fossil så må jeg si at det var ikke hans fortjeneste. Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Merkelig at alle medier sier han ble 84. Han er født 4. oktober 1924 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Milde Moses... Ser ut som som årstallet han ble født varierer, enten 1923 eller 1924. Datoen bør dog være grei, 4. oktober. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sikkert vært med i noen bra filmer, men fremdeles en tulling. Sorry, synes ikke noen fortjener mer respekt som døde enn som levende. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sikkert vært med i noen bra filmer, men fremdeles en tulling. Sorry, synes ikke noen fortjener mer respekt som døde enn som levende. Enig. Mannen var en taper Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Synd dette. Var artig å se han som alt fra jøde til meksikaner. Bestemt form for skuespill. Ikke blant det aller beste, men han hadde en god intensitet og tilstedeværelse. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 En klar liten klippe innen kategorien "filmer omtrent tusen år gamle". Ikke nødvendigvis en kvalitetsskuespiller av dagens standard, men det var heller ikke slik skuespillere var et halvt århundre siden, og i forhold til mange andre eldre skuespillere er han klart en av de som utpreget seg. Han var Charlton Heston ffs! Ellers kan det legges til at jeg faktisk siterte han i en intern tekst på jobben forige uke, noe som er litt av en tilfeldighet. ( "dirty apes" ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du har kanskje rett!? Heston var mere en typisk "cornbread american" siluett. Kan ikke minnes at han sa noe fornuftig i uannsett hvilke filmer han deltok i. Kan hende det beste han sa i noen film var det han ikke sa i den siste han litt motstrebende medvirket i. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du har kanskje rett!? Heston var mere en typisk "cornbread american" siluett. Kan ikke minnes at han sa noe fornuftig i uannsett hvilke filmer han deltok i. Kan hende det beste han sa i noen film var det han ikke sa i den siste han litt motstrebende medvirket i. Det er jo en uberkommentar ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Episk, det er ordet! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg kliner faen meg til med en liten digresjon, og blir det dobbeltpost så er det ikke min feil som vanlig. For å hedre minnet om han som nå har tatt kvelden skal bildet av en virkelig hederscowboy få galoppere ut på de evige beitemarker! Når man kikker på bildene av denne karen så kommer man på i hvor mange kvalitetsfilmer han deltok i. Han går det an å savne. Endret 6. april 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Skjønner ikke hvorfor han skal hedres. Mannen er gal, og det beste jeg husker fra han var "from my dead hands". Hans beste rolle gjorde han i Bowling for Columbine (skrevet feil sikkert) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Som nevnt et annet sted, om man tar Bowling for Columbine som god fisk angående Heston og baserer sitt inntrykk på han fra den filmen så bør man seriøst gjøre litt bedre undersøkelser. Mannen er for retten til å bære våpen. Synd, ikke en politikk jeg støtter. Men han var også en av de første skuespillerne til å bekjempe rasisme side om side med Luther King. Noe det står respekt av. Om man skal bedømme skuespillere utifra politisk synspunkt så har man misforstått så til de grader. Da vil man få litt sjokk om man sjekker politikken til sine egne favorittskuespillere. At folk går på idioten Moore sin propaganda er jo bare synd, spesielt i en tid hvor man har internett til å få litt nyanser inn i bildet http://www.moviemistakes.com/film4308 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg