Howard Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 TEST: MPIO FL100 Digitalway lanserte fire nye MP3-spillere i begynnelsen av januar. Vi har fått den gleden av å teste MPIO FL100 som unektelig er den av disse fire som har stiligst design. Spørsmålet er bare om et stilig design er en garanti for et godt innhold eller ikke. Les testen her. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg hadde store forventinger til produktet når jeg hadde lest meg frem til konklusjonen og fant ut at den faktisk var så dyr. Jeg hadde ventet meg en pris på 1500-1700kr. at den virker solid og gjennomført er fint, men det er litt jalla at dem merker feil, er det ikke? Jeg hadde kommet til å kjøpt den hadde den kosta 500Kr mindre. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 "Close, but no cigar." Er på jakt etter en minnebasert MP3 spiller slik som denne, men den var jo grusomt dyr! :o Har tittet litt på FrontierLabs` sin NEX IIe spiller og lurer litt på om det er et godt kjøp (den er hvertfall billig). Kommer dere til å teste den i en nær fremtid? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 "Close, but no cigar." Er på jakt etter en minnebasert MP3 spiller slik som denne, men den var jo grusomt dyr! :o Har tittet litt på FrontierLabs` sin NEX IIe spiller og lurer litt på om det er et godt kjøp (den er hvertfall billig). Kommer dere til å teste den i en nær fremtid? Vel, på din oppfordring blir det nok ikke så lenge til Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 fin artikkel men du har skrivd feil creative kommer med 20gb hd ikke 10 som du skrev :smile: Lenke til kommentar
alftore Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Litt billigere om du bestiller fra utlandet f.eks herfra http://store.yahoo.com/cooljunkbiz/mpiofl100.html hvor en kompis bestilte den ifra. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Litt billigere om du bestiller fra utlandet f.eks herfra http://store.yahoo.com/cooljunkbiz/mpiofl100.html hvor en kompis bestilte den ifra. 150 * 7,3 * 1,24 + 200 i fortolling + frakt + etc... Det blir fort litt penger ut av å bestille fra utlandet også. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hmm, har lurt litt på å kjøpe litt mobilutstyr fra shop.yahoo.com er det masse fortolling osv som eg burde vite om? ok det er litt OT.. prisane på mobilutstyr ligge no på 50% av kva dei er i norge da.. =) nokon som har handlet der? -Kim- Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hmm, har lurt litt på å kjøpe litt mobilutstyr fra shop.yahoo.comer det masse fortolling osv som eg burde vite om? ok det er litt OT.. prisane på mobilutstyr ligge no på 50% av kva dei er i norge da.. =) nokon som har handlet der? -Kim- Tror du generelt skal være svært forsiktig med å kjøpe teleutstyr i utlandet. Er ikke 100% sikker på dette, men ettersom jeg har hørt vil ikke mobiler kjøpt i utlandet godta norske SIM-kort. Har noe med kodingen av mobilen å gjøre. Når det gjelder fortolling er det en del utgifter på det, gebyrer, frakt og ikke minst 24% mva som kommer på toppen. Det kan i mange tilfeller lønne seg å bestille varer fra utlandet, men man kan ikke ta en hvilken som helst pris man finner i doller, gange med 7,5 og tro at det er den prisen man betaler. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 ok, dette er veldig OT da men, telfefonen har eg.. vil kjøpe handsfree,datakabel ol. skal vel ikkje ver så gale da? nokon som veit korleis eg regner ut kva det vil koste? Lenke til kommentar
holej Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 I testen stod det at den ikke fungerte som harddisk. Det staar paa xenses.no sine sider at det er en mp3 avspiller, fm radio, voice recorder og harddisc. Skulle da tro de har peiling paa hva de selger???? Hvis ikke saa leverer jeg den tilbake Har nemlig bestilt den Endelig en spiller som har alt jeg trenger tenkte jeg da jeg saa den. Perfekt for en syklist paa langtur i seks timer langs ensomme veier!!! Gleder meg som en unge til jegh faar den. Utrolig kjekt aa kunne switche mellom radio og `mp3 hvis jeg gaar lei. men det er et skaar i gleden hvis den ikke kan brukes som harddisc...tror ikke paa det foer jeg har provd den selv...de skriver vel ikke tull. ...paa mpio.com staar det at den har mulighet for datastorage.. er vel ikke til aa misforstaa??? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 kjøpe en duex mp3 spiller på xenses før jul (julegava mi) men, der stod det at eg slapp drivere, noko som ikkje stemte, måtte ha drivere.. eg fekk eit par uker (!!) å bestemme meg på før eg sendte den inn... fekk pengane mine igjenn uten spm.. go support Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 I testen stod det at den ikke fungerte som harddisk. Det staar paa xenses.no sine sider at det er en mp3 avspiller, fm radio, voice recorder og harddisc. Skulle da tro de har peiling paa hva de selger???? Hvis ikke saa leverer jeg den tilbake Har nemlig bestilt den Endelig en spiller som har alt jeg trenger tenkte jeg da jeg saa den. Perfekt for en syklist paa langtur i seks timer langs ensomme veier!!! Gleder meg som en unge til jegh faar den. Utrolig kjekt aa kunne switche mellom radio og `mp3 hvis jeg gaar lei. men det er et skaar i gleden hvis den ikke kan brukes som harddisc...tror ikke paa det foer jeg har provd den selv...de skriver vel ikke tull. ...paa mpio.com staar det at den har mulighet for datastorage.. er vel ikke til aa misforstaa??? Testeren har gjennomført nye undersøkelser på dette. Det viste seg at spilleren ikke kunne overføre datafiler hvis filene ble lagt i kø-funksjonen først, men at det fungerer hvis man overfører filene dirkete. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 er det noen som aner hvor denne mp3 spilleren blir solgt???? isåfall har den gååt ned i pris noen særlig??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå