*Magnus* Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei.. er skikkelig frustret her og nå.. Jeg skulle starte condemned 2, kom meg til 3rd brettet (fy faen hvor skummelt) men når jeg slo av spillet da, så så jeg at det var min venns gamertag som var aktiv (han spillte på xboxen tidligere i dag) så jeg loggeg på min, og startet spillet.. og selfølgelig.. der lå den ingen savegames... akkurat nå er jeg ganske pissed, for ikke faen som jeg tar og gjør om dette igjen.. Så det jeg lurer på. er det mulig og overføre savegames fra den ene profilen til den andre? Hvis det ikke går, så legger jeg spillet på hylla allerede etter 1 dag, for ikke faen om jeg restarter. -Takk Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 save game ligger på xbox Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Haha, er det så skummelt:P? Har bare sett trailern, og den ser ganske ille ut:S Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Haha, er det så skummelt:P? Har bare sett trailern, og den ser ganske ille ut:S Jeg personelig synes det i alle fall klarte og tvinge meg igjennom brettene på nytt, på min egen account så nå er alt bra hehe. får ta meg en dags pause nå før jeg bryner meg på tredje brettet ^^ Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Haha, er det så skummelt:P? Har bare sett trailern, og den ser ganske ille ut:S Jeg personelig synes det i alle fall klarte og tvinge meg igjennom brettene på nytt, på min egen account så nå er alt bra hehe. får ta meg en dags pause nå før jeg bryner meg på tredje brettet ^^ Haha...Du får ha lykke til da:P Tviler ikke på at det er ille...Er det ikke banna i England? Lenke til kommentar
Josso Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bumper denne. Har spilt jævlig mye GTA på en profil jeg ikke er på live med og som jeg vanligvis ikke bruker (på grunn av samme tilfelle som trådstarter). Nå vil jeg veldig gjerne få savegames over til min hovedprofil, som jeg alltid bruker. Er det også mulig og overføre alle gamerpointsa jeg har oppnådd? Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Gliciouz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 svaret er nei. og det er helt teit: ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå