Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 http://www.flowgo.com/greetings/splish_spl...ish_splash2.swf Lenke til kommentar
eught Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Synes ikke den var noe særlig morsom. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Den var rååå! Har aldri leddd så mye meg og en kamerat lo oss halt i hjel jo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Likte den ikke men så er eg ikke i humøret heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Likte den ikke men så er eg ikke i humøret heller Dårlig dag i dag også? Vel det som kan hjelpe, er en god flaske sprit og en skikkelig heisa tur på by'n Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Huff orker ikke å tenke på alkohol. :oops: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Huff orker ikke å tenke på alkohol. :oops: Da ER du virkelig dårlig. Huff og huff. Slappe av med en god film da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Den her var FAEN meg genial ass! lo meg halvt i hjæl!!! seriøst takk til DMPower! legg ut flere sånne hvis du finner! JÆVLI bra ass!! takk! en god latter forlenger livet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Huff orker ikke å tenke på alkohol. :oops: Da ER du virkelig dårlig. Huff og huff. Slappe av med en god film da Ja orker ikke engang å se på tv eller høre på musikk. Skal legge meg i en time og kose med hunden senere. Orker ikke engang å lufte hunden eg ringer en jente som kan passe på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 En litt kjølig rom og en god varm seng kan gjøre susen. God bedring og håper du blir kjapt bedre da Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Fik en trang til p gå på do å tømme ryggen.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Den var ikke SÅ bra :x Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 skjønte den ikke! Slik jeg forstod det av dine tidligere innlegg forstod du den. På fylla i kveld? (elsker å mobbe deg m,ed den ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå