Grand Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) hei, jeg fikk en merkelig random epost her om dagen, jeg slettet denne for jeg ville ikke ha den lengere. Men i eposten så var det et bilde, problemet er at jeg ikke klarer å finne det bilde igjen, for jeg lurer på hva det skulle signalisere. Det så ut som bildet var rundt på kristus tid, det var ei dame (ganske lik jofumaria, eller så var det hun) Under bildet så var det en unge eller en demon, husker ikke helt, men det var hverfall en liten skapning med armer og bein. Veit det er veldig lite med beskrivelser, men er det noen som veit ossen bilde det er? har leite rundt på google og overalt etter det bilde, men finner det ikke igjen. Endret 6. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg fant det, men Hva betyr det? er det noen som veit det? Og noen som veit hva dette betyr? Antes que nada te quiero decir que la Virgen de Guadalupe es milagrosa, te acompaña a donde tu vayas. Esta carta tiene como finalidad dar la vuelta al mundo y continuar... El presidente de argentina recibió una carta ,y la llamó "basura" ,y a los 8 ,días murió su hijo. Un señor recibió la carta las repartió y la sorpresa q' sacó fue la lotería. Alberto Martínez recibió la carta y la mando hacer con su secretaria , pero olvidaron de repartirlas: ella perdió su empleo y él su familia. Esta carta es milagrosa y sagrada , no te olvides de reenviarla antes de los 13, dias Tienes q' enviarla a más de 20 personas en 13 días. No lo olvides.Que recibirás una gran sorpresa sorpresa!!! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Standard kjedebrev hvis eneste formål er å fylle opp emailkontoer og gjøre nettet tregt. Først vil jeg fortelle deg at Virgen de Guadalupe (Jomfruen fra Guadalupe) er mirakuløs, hun følger hvor du enn går. Dette brevet har som formål å dra jorden rundt og fortsette videre... Den Argentinske presidenten mottok brevet og kalte det "søppel", og den åttende dagen døde hans sønn. En mann mottok brevet og sendte det videre, og overaskende nok vant han i lotteriet. Alberto Martínez mottok brevet og stod i med sekretæren, men glemte å sende det videre. Hun mistet jobben og han sin familie. Dette brevet er mirakuløst og hellig. Ikke glem å sende det videre før 13 dager er gått til minst 20 personer. Ikke glem det. Tu vil motta en stor overraskelse!!! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå