Gå til innhold

Brred grafikken!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Indeed, men så har jo Doom 3 vært ute og kjøre lenge da, med tanke på Deus Ex 2!

Du mener da ikke dette?! :o Doom III er et LANGT flottere skue enn Deus Ex 2! Vel er DX2 flott, men polygontallene og teksturene gjør at det halter litt grafisk. Enkelte objekter er kantete, og både omgivelsene og mennesker er ganske "blurry". John Carmack er og blir (frem til han gir seg, selvsagt) kongen av grafikk! :woot:

Men på tross av dette ser jeg mer frem til Deus Ex 2 enn til Doom III. Har aldri digget spill av den typen. "Skyt alt som ser levende ut, og ser det dødt ut så skyt da også! Kanskje lever det likevel!" Liker best å luske rundt hjørnene mens vaktene tar seg en ufortjent kaffepause. :D

Lenke til kommentar
Indeed, men så har jo Doom 3 vært ute og kjøre lenge da, med tanke på Deus Ex 2!

Du mener da ikke dette?! :o Doom III er et LANGT flottere skue enn Deus Ex 2! Vel er DX2 flott, men polygontallene og teksturene gjør at det halter litt grafisk. Enkelte objekter er kantete, og både omgivelsene og mennesker er ganske "blurry". John Carmack er og blir (frem til han gir seg, selvsagt) kongen av grafikk! :woot:

Men på tross av dette ser jeg mer frem til Deus Ex 2 enn til Doom III. Har aldri digget spill av den typen. "Skyt alt som ser levende ut, og ser det dødt ut så skyt da også! Kanskje lever det likevel!" Liker best å luske rundt hjørnene mens vaktene tar seg en ufortjent kaffepause. :D

hehe Doom 3 kan brenne i helvete for min skyld:)

har du sett de nyeste bildene fra Deux Ex 2 og videoen?

ser bedre ut en Doom 3 faktisk!: )

Edit: EEEEK

mens jeg skrev denne posten ble jeg akkurat drept av en Sea Serpent i Ultima Online:(

*arg*

Lenke til kommentar
har du sett de nyeste bildene fra Deux Ex 2 og videoen? ser bedre ut en Doom 3 faktisk!: )

Ja, jeg har sett de. Og jeg skifter ikke mening. Hvis du tar utgangspunkt i alpha-leaken (som jeg har sett bilder fra) så kan jeg fortelle deg at grafikken blir mye bedre enn det! Jeg har sett to videoer fra Doom III: GeForce 3-presentasjonen fra MacWorld '01 og ids egen "dokumentar". I begge ser spillet flottere ut enn alt jeg har sett av realtime-rendret grafikk! :woot: Og ja, jeg har også sett Deus Ex 2 i aksjon.

Lenke til kommentar
har du sett de nyeste bildene fra Deux Ex 2 og videoen? ser bedre ut en Doom 3 faktisk!: )

Ja, jeg har sett de. Og jeg skifter ikke mening. Hvis du tar utgangspunkt i alpha-leaken (som jeg har sett bilder fra) så kan jeg fortelle deg at grafikken blir mye bedre enn det! Jeg har sett to videoer fra Doom III: GeForce 3-presentasjonen fra MacWorld '01 og ids egen "dokumentar". I begge ser spillet flottere ut enn alt jeg har sett av realtime-rendret grafikk! :woot: Og ja, jeg har også sett Deus Ex 2 i aksjon.

leaken sugde jo:)

ser på bildene selv ,syntes fremdeles Deus Ex 2 eier doom 3:P

men så har vi jo gameplayet til Deus Ex også, uten tvil mener jeg

at Deus Ex 2 kommer til og bli årets spill:)

Breed kommer til og kicke Deus Ex 2 sin grafikk da..

får vi vente og se på Red Faction 2 også, ser spennende ut!

Edit:

og sorry for en helt rotet post

er på skolen ser dere: P

Lenke til kommentar

Hallo i luken?

Jeg syns faktisk breed likna på Anarchy Online grafikken på max oppløsning.

Doom 3 kommer nok til å eie alt innen grafikk. Vet ikke hvordan gameplayet blir der, men om det er noe a'la q2, unreal, unreal 2 osv, syns jeg det er litt vel utgått konsept.

Jeg tipper deus ex 2 kommer til å rewle gata etter det jeg har hørt.

Apropos, noen som vet hvor man får tak i enern nå?

Lenke til kommentar

angående doom3; jeg har spilt og plukket fra hverandre leaken... og selv om den er imponerende og hard-eier alle spill der ute nå, så må man ikke glemme at leaken var fra e3 i FJOR(mai), og det som slapp ut var bare low-detail versjonen av doom3. så etter et ÅR med forbedringer og tweakinger og optimiseringer i alle retninger, så vil jeg vedde levra til bestemora mi på at doom3 kommer til å spise deus ex 2 til frokost middag og kvelds hele uka og 2 ganger på søndag.. (grafisk sett that is, gameplayet kommer nok til å være bedre/mer variert i deus ex2)

pluss at doom3 enginen er bygd for modifisering og vil være utgangspunktet til mange gode utgivelser i fremtiden.

yoda er gud

john carmack er jesus

bill gates er satan

(bare så det er sagt)

Lenke til kommentar
Hallo i luken?  

Doom 3 kommer nok til å eie alt innen grafikk. Vet ikke hvordan gameplayet blir der, men om det er noe a'la q2, unreal, unreal 2 osv, syns jeg det er litt vel utgått konsept.

gameplayet til doom blir mer rettet mot horror/survival ala silent hill, resident evil og alone in the dark. selfølgelig vil det sitte igjen mange fps-elementer (duh, det er et fps) og hardcore fans av genren vil ikke savne noe.. bortsett fra store åpne utendørsområder.. doom3 er trangt, mørk, skummelt og dystert. :evil:

Lenke til kommentar
Hallo i luken?

gameplayet til doom blir mer rettet mot horror/survival ala silent hill, resident evil og alone in the dark. selfølgelig vil det sitte igjen mange fps-elementer (duh, det er et fps) og hardcore fans av genren vil ikke savne noe.. bortsett fra store åpne utendørsområder.. doom3 er trangt, mørk, skummelt og dystert. :evil:

Da blir det TØFT! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...