Metaby Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Etter jeg installerte gainward 9600GT nvidia, får jeg random bluescreen's hele tiden. får eksempel da jeg installerer spill, Loader spill, ser på streaming vidoes. Jeg har installert driverne fra cden som fulgte med kortet. Noen ganger da jeg starter pcen får jeg også opp en feil melding at driverne ikke fungerer med windows, så alt blir startet i 7 bit eller noe. så det ser helt fucka ut, men er bare og restarte så funker det igjen. Men utrolig irriterende! Noen som har en clue hva dette kan komme av? (så nå at denne kanskje passet bedre inn i skjermkort forum stedet?) Endret 6. april 2008 av Metaby Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Avinnstallerte du de gamle driverne før du skiftet skjermkort? Det må du gjøre for å få en problemfri ytelse med kortet. Last så ned og innstaller de helt nyeste driverne fra Nvidia HER. Med et så nytt skjermkort er ikke driverne helt optimalisert enda, derfor bør du absolutt bruke siste utgave, IKKE de fra cd-en. Dette er drivere til XP. Antar at du hadde skrevet at du bruker Vista hvis du hadde hatt det. Endret 6. april 2008 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Yes, avinstallerte de gamle driverne, og ja jeg har Xp, laster ned nå og ser! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå